شیر محمدی، یزدان/ 31 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 10 |
علوم اجتماعی 8 |
میان رشته ای 6 |
جغرافیا 4 |
علوم تربیتی 1 |
ادیان، مذاهب و عرفان 1 |
هنر و معماری 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 31 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 15 |
ج 3 |
العلمية - البحثية 2 |
الف 1 |
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
مؤلف : خضری، مریم ؛ میرعرب بیگی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1403 - شماره 63 التصنيف A+ (Azad University (22 صفحة - من 88 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندگانخودناهمخوانیکالاهای لوکس.
-
2.
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ مؤلف : لطیفی، الهام ؛
مجلة:راهبردهای توسعه روستایی»تابستان 1403 - شماره 42 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science (21 صفحة - من 152 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:روستاگردشگریدادهکاویرسانههای اجتماعیپذیرش اطلاعات
-
3.
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ مؤلف : یزدان پناه، عنایت الله ؛ تکلو، فاطمه ؛ یعقوبی پورفرد، افسانه ؛
مجلة:آموزش محیط زیست و توسعه پایدار»بهار 1403 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 62 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:طنین برندطبیعتگردیمحیطزیستآموزشبروجرد
-
4.
مؤلف : شیرمحمدی، یزدان ؛ نصیری، اسماعیل ؛ شهرستانی، مهران ؛
مجلة:پژوهش های جغرافیای انسانی»بهار 1403، دوره پنجاه و ششم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 63 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریمقصدبرندقصد بازدید و توصیهجغرافیایی انسانی
-
5.
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ مؤلف : کارگرزداه، داود ؛
مجلة:فضای گردشگری»پاییز 1402 - شماره 48 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 75 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریعشق به برند'شهرینفرت به برندصنعت غذا
-
6.
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ مؤلف : آریافرد، قاسم ؛
مجلة:تعامل انسان و اطلاعات»پاییز 1402 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science (15 صفحة - من 61 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:سیستم های اطلاعاتیآوازه برندگردشگران اروپاییاپلیکیشن های خرید موبایل
-
7.
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ مؤلف : رمضانی، فریده ؛ نصیری هند خاله، اسماعیل ؛ کمالی سروستانی، آمنه ؛
مجلة:زن و جامعه»بهار 1402، سال چهاردهم - شماره 1 التصنيف A (Azad University/ISC (15 صفحة - من 46 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:توانمندسازیبانوانگردشگری کشاورزیکارافرینیدرک کار بانوان
-
8.
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ مؤلف : دلشاد، علی ؛ زرین کفش مجد، سارا ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»بهار 1402 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 11 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریمدیریت بحرانمحدودیت های سفرهمه گیری کووید-19قصد سفر پس از بحران
-
9.
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ مؤلف : آهنگران، جعفر ؛ عادل پناه، امید ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 247 إلی 260 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریبرندگردشگریاصالت برند مقصد
-
10.
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ مؤلف : نادری مقدم، آشور ؛
مجلة:روستا و توسعه»زمستان 1401 - شماره 100 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 46 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریﻣﻨﺎﻃﻖ روﺳﺘﺎﯾﯽمسئولیتپذیری اجتماعی. همآفرینیبومگردی