مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مدیریت گردشگری 2 |
مجلة مطالعات اجتماعی گردشگری 1 |
مجلة برنامه ریزی و توسعه گردشگری 1 |
مجلة مدیریت بهره وری 1 |
مجلة خانواده و پژوهش 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم اجتماعی 3 |
روانشناسی 1 |
مدیریت 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 6 |
-
1.
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ مؤلف : دارابی، غزاله ؛ هاشمی باغی، زینب ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1399 - شماره 50 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 221 إلی 252 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی محیطزیستارزشهای محیطزیسترفتارهای حافظ محیطزیسترضایت از گردشگری محیطزیسترفتار گردشگری محیطزیستی دوستانهگردشگریمحیط زیسترفتار
-
2.
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ مؤلف : هاشمی باغی، زینب ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»تابستان 1399 - شماره 15 التصنيف ج (Ministry of Science (22 صفحة - من 123 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:طنین برندرسانههای اجتماعیتصویر شناختیتصویر احساسیگردشگریاطلاعاتتبلیغات
-
3.
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ مؤلف : آبیاران، پریسا ؛ هاشمی باغی، زینب ؛ طالقانی، غلامرضا ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»بهار 1399 - شماره 52 التصنيف A+ (Azad University/ISC (26 صفحة - من 117 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:تمایز برندپرستیژ برندجذابیت برندمنافع اجتماعی برندبهرهوری برندپرستیژجذابیتBrandتمایزبهره و ریمشتریان
-
4.
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ مؤلف : جلالیان، سیداسحاق ؛ هاشمی باغی، زینب ؛ ترکاشوند، سعید ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»زمستان 1398 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 147 إلی 161 )
الکلمات المفتاحية:رویداد فرهنگیمولفههای ساختاریبرند رویدادمکان رویدادتصویر کلی
-
5.
مؤلف : هاشمی باغی، زینب ؛ ترکمان، فرح ؛ ساروخانی، باقر ؛
مجلة:خانواده و پژوهش»تابستان 1397 - شماره 39 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 31 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:تقسیم کارکار احساسیجامعه شناسی احساسمدیریت احساس
-
6.
مؤلف : شیرمحمدی، یزدان ؛ دارابی، غزاله ؛ هاشمی باغی، زینب ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1396 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 95 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:گردشگران داخلیدرگیری ذهنی گردشگریارزش ویژه برند مقاصد گردشگریگردشگران بینالمللیقصد بازدیدگردشگراناسقصدبازدیدذهنیمقصدقصد بازدید مجدد گردشگران