کلمة المفتاح طنین برند / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ مؤلف : هاشمی باغی، زینب ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»تابستان 1399 - شماره 15 التصنيف ج (Ministry of Science (22 صفحة - من 123 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:طنین برندرسانههای اجتماعیتصویر شناختیتصویر احساسیگردشگریاطلاعاتتبلیغات
-
2.
مؤلف : شیرازیان، زهرا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1398 - شماره 44 التصنيف B (Azad University (24 صفحة - من 233 إلی 256 )
الکلمات المفتاحية:طنین برندهویت برنددرگیری برند مشتریان
-
3.
مؤلف : کریمیان، مجتبی ؛ خدادادحسینی، حمید ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 169 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:تداعی برندارزش ويژه برندطنين برندآگاهی برندبرتری برندپاسخ احساسی به برندهويت سازی با برنددانشگاهبرندسازیدانشجویانمشتریتداعیبرتریارزش ویژه
-
4.
مؤلف : جزنی، نسرین ؛ براتی، ابوالفضل ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره جدید - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 107 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:شرکت ملی گاز ایرانبرندسازی داخلیطنین برندمسئولیت اجتماعی سازمانی
-
5.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ آژینی، احمدرضا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1391 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 121 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:بانکارزش ویژه برندطنین برندالگوی هرم
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- B (1 مقالة)