پاییز 1396 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : اسعدی، میرمحمد ؛ آذر، عادل ؛ نقوی، سیدعلی ؛
(26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتیزدتحلیل اهمیت- عملکردرضایتمندی گردشگرانهتلهای سنتیگردشگرانکیفیت خدمات هتلسنتیسنجشپژوهشعملکرد
-
مؤلف : نیکو، حسین ؛ مروتی شریف آبادی، علی ؛
(22 صفحة - من 27 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:کارت امتیازی متوازنمدیریت ارتباط با مشتریعملکرد سازمانیمشتریCRMهتلعملکردمشـتریبـاعملکـردهـاسـازمان
-
مؤلف : منصوری مؤید، فرشته ؛ مرادی، محمد ؛ ملایی، فاطمه ؛
(24 صفحة - من 49 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات شفاهیتجربه مشتریواکنش احساسیعملکرد بازیابی خدماتارزش ادراکشده مشتریمشتریهتلگردشگرانمشتریانبـهخدمات
-
مؤلف : دلشاد، علی ؛ ابوهاشم آبادی، فرزانه ؛ قاسمیان صاحبی، ایمن ؛
(22 صفحة - من 73 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:اولویتبندیشاخصهای سنجشپایداری توسعه گردشگریتکنیکهای دلفی فازیفرایند تحلیل شبکهای و دیمتلگردشگریسنجش پایداریتوسعه گردشگریهـاتوسـعهبـهتوسعه پایدارگردشـگری
-
مؤلف : شیرمحمدی، یزدان ؛ دارابی، غزاله ؛ هاشمی باغی، زینب ؛
(27 صفحة - من 95 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:گردشگران داخلیدرگیری ذهنی گردشگریارزش ویژه برند مقاصد گردشگریگردشگران بینالمللیقصد بازدیدگردشگراناسقصدبازدیدذهنیمقصدقصد بازدید مجدد گردشگران
-
مؤلف : ملازم الحسینی، محمد کاظم ؛ رجوعی، مرتضی ؛ مرادی، محسن ؛
(20 صفحة - من 123 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیویژگیهای جمعیت شناختیانگیزه سفرتوسعه اماکن گردشگریگردشگر مذهبیگردشگرانرضایتگردشگران مذهبیتوسعهیمشهد