پاییز 1389 - شماره 13
-
مؤلف : سعیدا اردکانی، سعید ؛ میر غفوری، حبیب الله ؛ برقی، شاهین ؛
(24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:رضایتتحلیل عاملیگردشگر خارجیتصمیم گیری چند شاخصه
-
مؤلف : ضیایی، محمود ؛ شجاعی، مسلم ؛
(22 صفحة - من 25 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:سطح بندی مقصدهای گردشگریبرنامه ریزی منطقه ای و سازمان دهی فضایی گردشگریتوسعه مناطق گردشگریمنطقه بندی و نظام سلسله مراتبی گردشگری
-
مؤلف : اسدی، حسن ؛ پورنقی، امین ؛ اصفهانی، نوشین ؛ زیتونلی، حمید ؛
(18 صفحة - من 47 إلی 64 )
-
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ یوسفی، جواد ؛
(20 صفحة - من 65 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:ادراکاتکیفیت خدماتانتظاراتسروکوآلهتلاندازه گیری کیفیت خدمات
-
مؤلف : افجهء، علی اکبر ؛ سجادی نایینی، علی ؛
(28 صفحة - من 85 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:حمایت دولتبنگاه های کوچک و متوسطاولویت بندیدفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری بند ب
-
مؤلف : ایمانی خوشخو، محمد حسین ؛ ایوبی یزدی، حمید ؛
(26 صفحة - من 113 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:شهر یزدکیفیت ادراک شدهارزش ویژه برند مقصد گردشگریآگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برند
-
مؤلف : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ قضاریان، گریگور ؛
(30 صفحة - من 139 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:انگاره مقصد گردشگریفرایند شکل گیری انگاره مقصدمدل در شکل گیری انگاره مقصدویژگی های اثرگذار مقصد در شکل گیری انگاره