کلمة المفتاح ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺷﺒﮑﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : حق بین، فریده ؛ مؤلف : منفرد، نرجس ؛
مجلة:پژوهش های زبان شناسی»بهار و تابستان 1402 - شماره 28 ، الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 29 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:ایرانبازاریابی شبکه اجتماعیموکبانگکوکبانگموج کرهای هالیوارمزگان فرهنگی خوراکخوراکگفتمانکاربرانکنشارزشایرانی
-
2.
مؤلف : شلیله، کیوان ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران ، عالمي (10 صفحة - من 875 إلی 884 )
الکلمات المفتاحية:ﺷﺨﺼﯿﺖ ﺑﺮﻧﺪ ﻗﺼﺪ ﺧﺮﯾﺪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ دﯾﺠﯿﺘﺎل ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﻣﺤﺘﻮا ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺷﺒﮑﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ وب ﺳﺎﯾﺖ
-
3.
كاتب مسؤول : میرابی، وحیدرضا ؛ مؤلف : اسماعیل پور، حسن ؛ مصلی، مهسا ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»تابستان 1400- شماره 125 ، A (Azad University (18 صفحة - من 11 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:رسانه اجتماعیتبلیغات ویروسینسل سوم تبلیغاتبازاریابی شبکه اجتماعیتبلیغات ارجاعیبازاریابی ارجاعی
-
4.
مؤلف : متین نژاد، علی ؛ اخلاصمند فرد، شیما ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1397، دوره چهارم- شماره 4 (جلد اول) (9 صفحة - من 175 إلی 183 )
الکلمات المفتاحية:تعهدتصویر برندآگاهی برندتبلیغات دهان به دهانفعالیت های بازاریابی شبکه اجتماعیبازاریابی شبکه اجتماعیمشتریانفعالیتبازاریابی رسانههای اجتماعیتصویر
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 1 |
مجلة آینده پژوهی مدیریت 1 |
مجلة پژوهش های زبان شناسی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- الف (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)