کلمة المفتاح اعتبار پیام / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : عطاپور، هاشم ؛ مؤلف : حمدی پور، افشین ؛ بی پروای سراب، سمیرا ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»تابستان 1401- شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 259 إلی 290 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیاعتبار پیامباورپذیری اطلاعاتتخصص فردیاعتبار رسانه
-
2.
مؤلف : کائینی، امیرعباس ؛ میرزایی، فاطمه ؛
مجلة:کنکاش مدیریت و حسابداری»زمستان 1400 - شماره 3 (19 صفحة - من 192 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی چریکیاعتبار پیامتبلیغ شفاهی
-
3.
كاتب مسؤول : محمدی، سارا ؛ مؤلف : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ رحیمی، فرج الله ؛ شفیعیان، رزمینا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 169 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:محتوای احساسیتبلیغات ویروسیاعتبار پیامرفتار خرید مصرف کننده