بهار 1402 - شماره 13
-
كاتب مسؤول : عبدالملکی، حسین ؛ مؤلف : خلیلی، بهاره ؛ زرسینه، فاطمه ؛ صادقی، مریم ؛ فتحی، زهرا ؛
(10 صفحة - من 3 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:تبعیض جنسیتیبازاریابی ورزشیورزش زﻧﺎنتعصب مذهبی
-
مؤلف : تعقل، مریم ؛ شجیع، رضا ؛ كاتب مسؤول : پورسلطانی زرندی، حسین ؛
(15 صفحة - من 15 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییاستراتژی بازاریابیفرهنگ نوآوریبرند نایک
-
كاتب مسؤول : محمدی، سردار ؛ مؤلف : سلیمانی، خالد ؛ گراسیا فرناندز، جرونیمو ؛
(11 صفحة - من 33 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:مقیاسروایی و پایاییهواداران ورزشیحس کنجکاوی
-
كاتب مسؤول : فتحی، فرهاد ؛ مؤلف : محرم زاده، مهرداد ؛ وحدتی پور، علی اصغر ؛ نوری، محمد سیوان ؛
(13 صفحة - من 47 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیراهبردتحلیل SWOTمیزبانیسیزم
-
كاتب مسؤول : اسداللهی، احسان ؛ مؤلف : قهرمانی، محسن ؛ کشتی دار، محمد ؛
(9 صفحة - من 64 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندارزش برندتبلیغاتداور فوتبالبینندگان تلویزیونی
-
مؤلف : علیدوست قهفرخی، ابراهیم ؛ دستگردی، مهدی ؛ رنجبر، نادر ؛ خسرومنش، رحیم ؛
(15 صفحة - من 76 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:اسکیگردشگری ماجراجویانهکوهنوردیموج سواریبیابانگردی استراتژی
-
مؤلف : فکرت، اسما ؛ جابری، اکبر ؛
(14 صفحة - من 93 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:صنعت ورزشبرند سازیالگوی سیپتوسعه ی برند سازی ورزشی