کلمة المفتاح tourism marketing / (24 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : منظم اسماعیل پور، علی ؛ مؤلف : کنعانی، الهه ؛
مجلة:روستا و توسعه پایدار فضا»تابستان 1403، دوره پنجم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science (24 صفحة - من 97 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:روستابازاریابی گردشگریبخش طرقبهمتاورسرونق بازاریابیبازاریابی گردشگری روستایی
-
2.
مؤلف : Abdollahnezhad، Faezeh ؛ Bahrololoum، Hassan ؛ Rajabi، Mojtaba ؛ كاتب مسؤول : Andam، Reza ؛
مجلة:Sports Business»Spring 2024 - Number 10 (21 صفحة - من 13 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:CompetitivenessSport tourismtourism marketingmarketing communicationsSlogan Recall
-
3.
مؤلف : سروری، آرش ؛ محققی، گابریل ؛
مجلة:اقتصاد و توسعه پایدار»بهار1402، دوره سوم - شماره 1 (15 صفحة - من 95 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:سیاستگذاریتوریسمبازاریابی توریسمکوربین –اشتراوس
-
4.
The effect of the perceived value of hosting sports events on the desire to travel: conceptual model
مؤلف : Berangi، Mohammad Ali ؛ كاتب مسؤول : Nejad Mohammad Nameghi، Ehsaneh ؛
مجلة:International Journal of Finance, Accounting and Economics Studies»Autumn 2022, Volume 3 - Number 3 ، C (Azad University (7 صفحة - من 39 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:Sport Marketingtourism marketingKey words: Event Marketing
-
5.
كاتب مسؤول : طالاری، محمد ؛ مؤلف : دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجلة:آینده پژوهی ایران»پاییز و زمستان 1401- شماره 13 ، ب (Ministry of Science (21 صفحة - من 134 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی گردشگریپساکروناآیندهنگاریسناریو
-
6.
مؤلف : سیف پناهی شعبانی، جبار ؛ دستگردی، مهدی ؛ رنجبر، نادر ؛ كاتب مسؤول : خسرومنش، رحیم ؛
مجلة:پژوهشهای جغرافیای اقتصادی»پاییز 1401، دوره سوم - شماره 9 (21 صفحة - من 1 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری ورزشی فعالخدمات گردشگریبازاریابی گردشگری تجربه متمایزدور زدن تحریمهاتوسعه گردشگری ورزشیگردشگری ورزشیایرانصنعت گردشگریتحریم
-
7.
مؤلف : اسدی، عباس ؛ خون سیاوش، محسن ؛ علیقلی، منصوره ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»زمستان 1400 - شماره 29 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 31 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیگردشگریگردشگران خارجیمتخصصانبازاریابی گردشگریخبرگان صنعت گردشگری
-
8.
مؤلف : ساریخانی خرمی، مریم ؛ حاجی پور، بهمن ؛ سلطانی، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : شفیعی، میثم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1400 - شماره 55 ، الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 361 إلی 388 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی گردشگریبازاریابیپارادایمرویکردتکنیکدلفی
-
9.
مؤلف : ساریخانی خرمی، مریم ؛ حاجی پور، بهمن ؛ سلطانی، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : شفیعی، میثم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1400 - شماره 55 ، الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 361 إلی 388 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیپارادایمرویکردتکنیکبازاریابی گردشگریدلفیحوزة بازاریابی
-
10.
كاتب مسؤول : محسنی، فاطمه ؛ مؤلف : بیابانی، حسن ؛ سیاوشی، ملیحه ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»تابستان 1400 - شماره 37 ، ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 312 إلی 332 )
الکلمات المفتاحية:تمایلات رفتاریآمیختهی بازاریابیجزیرهی هرمزبازاریابی گردشگری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (11 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)