کلمة المفتاح tourism marketing / (21 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Zareinrizi، Zahra ؛
مجلة:Tourism and Hospitality Research»Winter 2013, Volume 2 - Number 3 (13 صفحة - من 39 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:Brandtourism marketingTourism brandDestination branding
-
2.
مؤلف : ابراهیم زاده، عیسی ؛ ولاشجردی فراهانی، راضیه ؛
مجلة:پژوهش های بوم شناسی شهری»بهار و تابستان 1392 - شماره 7 ISC (16 صفحة - من 57 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:تقاضای گردشگریبازاریابی گردشگریعرضه گردشگریشهرستان محلات
-
3.
مؤلف : دلاور، علی ؛ قادری، اسماعیل ؛ مجدی، نیما ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1393 - شماره 28 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:وبلاگهاکامیونیت های محتواییبازاریابی گردشگری الکترونیکیشبکه های اجتماعیبازاروبلاگ
-
4.
كاتب مسؤول : قادری، اسماعیل ؛ مؤلف : قدمگاهی، سید ناصر ؛
مجلة:فضای گردشگری»تابستان 1397 - شماره 27 التصنيف A+ (Azad University (12 صفحة - من 99 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:خراساننیشابورگردشگری فرهنگیبازاریابی گردشگریگردشگری ادبی
-
5.
مؤلف : مینایی، رضا ؛ معروفی، فخرالدین ؛ مرادی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : نمامیان، فرشید ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»پاییز 1398 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 165 إلی 183 )
الکلمات المفتاحية:شبکه اجتماعیفراترکیببازاریابی گردشگریرفتار گردشگرمدلسازی ساختاری-تفسیری
-
6.
مؤلف : امیری، فوژان ؛ محبی، سراج الدین ؛ رنجبر، محمد حسین ؛ باقری، مهدی ؛
مجلة:برنامه ریزی منطقه ای»پاییز 1398 - شماره 35 التصنيف A+ (Azad University/ISC (10 صفحة - من 95 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری روستاییاکوتوریسماستان هرمزگانبازاریابی گردشگری
-
7.
كاتب مسؤول : سعیدا اردکانی، سعید ؛ مؤلف : الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛ حسینی، فریدهسادات ؛ پزشکی نجف آبادی، فرشته ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 283 إلی 302 )
الکلمات المفتاحية:ساختار شناختیبازاریابی گردشگرینیات رفتاریتصویر مقصدگردشگر سالمند
-
8.
مؤلف : ملکی، سعید ؛ كاتب مسؤول : امیری فهلیانی، محمدرضا ؛
مجلة:سیاست های راهبردی و کلان»زمستان 1398 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 671 إلی 697 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت استراتژیک گردشگرینوآوری در گردشگریجهانی شدنایرانبازاریابی گردشگری
-
9.
مؤلف : حیدری، علی اکبر ؛ نادری، نادر ؛ كاتب مسؤول : روشن، سید علیقلی ؛
مجلة:پژوهش های روستایی»زمستان 1398 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 585 إلی 595 )
الکلمات المفتاحية:مردممکانتوسعه کارآفرینی روستاییبازاریابی گردشگریمنطقه ریجاب استان کرمانشاه
-
10.
كاتب مسؤول : پندار، مهدی ؛ مؤلف : خوش سیما، رضا ؛ ویسی، رضا ؛
مجلة:اقتصاد شهری»بهار و تابستان 1399 - شماره 8 التصنيف ب (Ministry of Science (16 صفحة - من 35 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبازاریابی گردشگریبازاریابی چندحسیبرندسازی مقصد گردشگری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (10 مقالة)
- C (2 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)