کلمة المفتاح برندسازی مقصد گردشگری / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : تقی زاده جورشری، محمدرضا ؛ شبگو منصف، محمود ؛ دل افروز، نرگس ؛ كاتب مسؤول : باقرسلیمی، سعید ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»پاییز 1399 - شماره 24 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 219 إلی 233 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیبرندسازی مقصد گردشگریشخصیت برند مقصد گردشگری
-
2.
كاتب مسؤول : پندار، مهدی ؛ مؤلف : خوش سیما، رضا ؛ ویسی، رضا ؛
مجلة:اقتصاد شهری»بهار و تابستان 1399 - شماره 8 التصنيف ب (Ministry of Science (16 صفحة - من 35 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبازاریابی گردشگریبازاریابی چندحسیبرندسازی مقصد گردشگری
-
3.
مؤلف : حقیقی، محمد ؛ روشندل اربطانی، طاهر ؛ روستا، احمد ؛ صالحی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1396، دوره نهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 63 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریبرندبازاریابی چندحسیبرندسازی مقصدبرندسازی مقصد گردشگریحسیارزش ویژة برنـد مقصـد گردشـگریبرند مقصد
-
4.
كاتب مسؤول : بیات، روح الله ؛ مؤلف : مرند، مهسا ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1395 - شماره 7 ISC (20 صفحة - من 64 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:اصفهانقزوینتصویر مقصدتداعی های برندرفتار گردشگرانبرندسازی مقصد گردشگری
-
5.
مؤلف : زهرانی، داود ؛ همتی، رضا ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1393 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 182 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندرضامندی از مقصدوفاداری بهمقصداصفهانگردشگریرضامندیمقصد گردشگریبرندسازی مقصد گردشگریادراکBrand
-
6.
مؤلف : بیات، روح الله ؛ فضلی، صفر ؛ مرندی، مهسا ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»بهار و تابستان 1392 - شماره 3 (17 صفحة - من 122 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:قزوینتصویر مقصدتداعی های برندرفتار گردشگرانبرندسازی مقصد گردشگری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة گردشگری و توسعه 2 |
مجلة مطالعات اجتماعی گردشگری 1 |
مجلة اقتصاد شهری 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)