کلمة المفتاح Marketing mix / (93 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : صباغی، شقایق ؛ آسایش، فرزاد ؛ كاتب مسؤول : روستا، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 238 إلی 261 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیمدل بومی برندسازیمحیط کلان و فضای رقابتیصنایع لبنی دامداراننظریه دادهبنیاد
-
2.
كاتب مسؤول : محمدی، فروغ ؛ مؤلف : سالم حسن، انور ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1402- شماره 16 (16 صفحة - من 41 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:عراقآمیخته بازاریابیکارآفرینی دیجیتالباشگاههایحرفهای ورزشتوانمندی حمایتی
-
3.
كاتب مسؤول : Kiani، Mohammad Saeid ؛ مؤلف : Nazari، Leila ؛ Shahbazpour، Leila ؛
مجلة:Sports Business»Autumn 2023 - Number 8 (18 صفحة - من 103 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:EconomyMarketing mixcustomersales promotionpurchaseDigital Strategy
-
4.
مؤلف : باقری، علی ؛ فروزنده، لطفالله ؛ آسایش، فرزاد ؛ كاتب مسؤول : روستا، علیرضا ؛
مجلة:اقتصاد و برنامه ریزی شهری»پاییز 1402- شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science (14 صفحة - من 8 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:سیاستهای دولتگردشگری سلامتآمیختۀ بازاریابیتوسعۀ گردشگری
-
5.
مؤلف : حبیبی، مهدی ؛ علیقلی، منصوره ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1402، دوره دهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مشتریآمیخته یکپارچه بازاریابیرفتار مشتری صنعتیآمیخته بازاریابی
-
6.
كاتب مسؤول : کسرائیان، علیرضا ؛ مؤلف : راه چمنی، احمد ؛ پورنجف زاده اردکانی، محمدباقر ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»تابستان 1402، دوره اول - شماره 2 (19 صفحة - من 89 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیمشتریمحصولبازاریابی اسلامی
-
7.
مؤلف : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛ فیض، داود ؛ آذر، عادل ؛ زارعی، عظیم ؛ كاتب مسؤول : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (45 صفحة - من 131 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهآمیختۀ بازاریابیگوناگونی نسل هابرند پوشاکنسلهـاهــابـابـهنسـلنســلبــابــهپوشاک
-
8.
كاتب مسؤول : عباسی، اعظم ؛ مؤلف : اکبری یزدی، حسین ؛ معین فرد، محمدرضا ؛ الهی، علیرضا ؛
مجلة:فضای گردشگری»تابستان 1402 - شماره 47 التصنيف B (Azad University (24 صفحة - من 35 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازیتوسعه پایدارآمیخته بازاریابیگردشگری ورزشی
-
9.
كاتب مسؤول : قنبری، میلاد ؛ مؤلف : وقوفی، امید ؛
مجلة:آینده پژوهی انقلاب اسلامی»بهار 1402 - شماره 12 (29 صفحة - من 95 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیآمیخته بازاریابیتمدن نوین اسلامی
-
10.
مؤلف : Habibi، Mehdi ؛ Aligholi، Mansoreh ؛ كاتب مسؤول : Kheiri، Bahram ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Spring 2023, Volume 16 - Number 2 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 465 إلی 479 )
الکلمات المفتاحية:Marketing mixcustomer behaviorindustrial customer behaviorintegrated marketing mix
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (22 مقالة)
- علمی-پژوهشی (16 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- A (4 مقالة)
- B (4 مقالة)
- C (2 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- د (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)