کلمة المفتاح sales promotion / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : طاهری، لیلا ؛ روستا، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : آسایش، فرزاد ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1403 - شماره 12 (17 صفحة - من 306 إلی 322 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتسهم بازارارزش ویژه برندپیشبرد فروشصنایع لبنی ایران
-
2.
كاتب مسؤول : Kiani، Mohammad Saeid ؛ مؤلف : Nazari، Leila ؛ Shahbazpour، Leila ؛
مجلة:Sports Business»Autumn 2023 - Number 8 (18 صفحة - من 103 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:EconomyMarketing mixcustomersales promotionpurchaseDigital Strategy
-
3.
مؤلف : ابوالحسن زاده، شیما ؛ علیزاده مجد، امیر رضا ؛ افشار، پروین ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت»مجموعه مقالات سومین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت ، ملی (25 صفحة - من 94 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية: قصد خرید مجدد تصویر شرکتارتقا فروش توزیع متمرکز تبلیغات دهان به دهان
-
4.
كاتب مسؤول : حیدری، محمد ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1400- شماره 111 ، ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 107 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:خرید تفننیکیفیت وبسایتارتقای فروشاستفاده از کارت اعتباریفروشگاههای آنلاین
-
5.
مؤلف : روشن، سیدعلیقلی ؛ رشیدی، محبوبه ؛ كاتب مسؤول : شاه پوری، حسین ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»پاییز 1399 - شماره 3 ISC (16 صفحة - من 209 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:محصولﺗﺒﻠﯿﻐﺎتﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽﭘﯿﺸﺒﺮد ﻓﺮوشﺗﺮوﯾﺞ ﻣﺤﺼﻮلﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮی
-
6.
مؤلف : Sinha، Somesh Kumar ؛ Verma، Priyanka ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Autumn 2018, Volume11 - Number 4 ، الف/ISC (36 صفحة - من 795 إلی 830 )
الکلمات المفتاحية:gendersales promotionUtilitarian BenefitHedonic BenefitConsumer Perception
-
7.
مؤلف : Haghsetan، Leila ؛ Malkami، Afsaneh ؛ Farjoo، Leila ؛
مجلة:Journal of Management and Accounting Studies»December 2016, volume 4 - Number 4 (9 صفحة - من 51 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:Marketing mixAdvertisingpromotion mixsales promotionpublic relations personal sellingand theaterIranInvestigatingThereforeTehranIslamic Azad UniversitySpearmanJournal
-
8.
مؤلف : جلالی فراهانی، مجید ؛ كاتب مسؤول : بهنام، محسن ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»پاییز 1394 - شماره 23 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 113 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:قیمتتبلیغاتارزش برندتصویر مرکزترویج فروش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)