کلمة المفتاح purchase / (15 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : Kiani، Mohammad Saeid ؛ مؤلف : Nazari، Leila ؛ Shahbazpour، Leila ؛
مجلة:Sports Business»Autumn 2023 - Number 8 (18 صفحة - من 103 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:EconomyMarketing mixcustomersales promotionpurchaseDigital Strategy
-
2.
مؤلف : نوبهاری، سینا ؛ نیکی اسفهلان، حکیمه ؛ محمود زاده، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : بافنده زنده، علیرضا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1401 - شماره 113 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 109 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:عوامل بحرانی خرید آنیخریدفراترکیبخرید آنیصنعت خردهفروشی
-
3.
مؤلف : DANIA ALBAKRI ؛ MANZAR AHMED ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 16 (13 صفحة - من 140 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:businesscustomerintentionSaudi Arabiasocial mediapurchase
-
4.
مؤلف : Nouf Alhafi ؛ Manzar Ahmed ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 16 (13 صفحة - من 343 إلی 355 )
الکلمات المفتاحية:customerProductsocial mediacelebritiespurchaseinfluencers
-
5.
كاتب مسؤول : محمدی، فردین ؛ مؤلف : ملکی، علی ؛
مجلة:راهبرد فرهنگ»تابستان 1400- دوره چهاردهم ،شماره 54 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 123 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:بوردیوخریدعادتوارهکالاهای ورزشی خارجیعادتمصرفکنندگان
-
6.
مؤلف : Mohammadi، Maryam ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (18 صفحة - من 991 إلی 1008 )
الکلمات المفتاحية:customer’s satisfactionmakingpurchase Fuzzy AHP Fuzzy VIKOR Multi Criteria Decision
-
7.
مؤلف : باسره، مصطفی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»خرداد و تیر 1400، دوره دوم - شماره 2 (16 صفحة - من 10 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:انسانبازاریابیاستراتژیبازاریابی عصبیخریدمحصولمغزعلوم اعصابمصرفکنندهتبلیغاتورزشکاررفتار مصرفکننده
-
8.
مؤلف : رستمی، محمدزمان ؛ نقیبی، سید ابوالقاسم ؛ رستمی، محمدهادی ؛
مجلة:پژوهش نامه فقه اجتماعی»بهار و تابستان 1396،سال پنجم - شماره 2 ISC (26 صفحة - من 149 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:عقود اسلامیلیزینگاجاره به شرط تملیک
-
9.
مؤلف : Kumar، A ؛ Dangi، H. K ؛ Vohra، A ؛
مجلة:International Journal of Management and Business Research»Spring 2015, Volume 5 - Number 2 (16 صفحة - من 79 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:Shopping stylePurchase decisionsPoorFMCGPost purchase behaviorConsumerIndiaPurchase
-
10.
كاتب مسؤول : Farhadi، Ali ؛ مؤلف : Seyedfazli، Hadi ؛ Baghban Kazerani، Faezeh ؛ Movaghar Moghaddam، Farshid ؛
مجلة:Business and Marketing»Nov 2014 - Number 4 (23 صفحة - من 52 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:Fuzzy AHPFuzzy VikorpurchaseCustomer‟s satisfactionMulti Criteria Decision-Making
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)