کلمة المفتاح عوامل بحرانی خرید آنی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : بافنده زنده، علیرضا ؛ مؤلف : نوبهاری، سینا ؛ محمود زاده، مرتضی ؛ نیکی اسفهلان، حکیمه ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»اسفند 1401 - شماره 28 ISC (15 صفحة - من 2421 إلی 2435 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازیفراترکیبعوامل بحرانی خرید آنیخریدآنیهایپراستار ارم تهرانخرید آنیپژوهشمدلترکیبروشفروشگاهرفتار خرید
-
2.
مؤلف : نوبهاری، سینا ؛ نیکی اسفهلان، حکیمه ؛ محمود زاده، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : بافنده زنده، علیرضا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1401 - شماره 113 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 109 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:خریدفراترکیبخرید آنیعوامل بحرانی خرید آنیصنعت خردهفروشی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة جامعه شناسی سیاسی ایران 1 |
مجلة بررسی های بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)