کلمة المفتاح Marketing mix / (93 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
كاتب مسؤول : مجاوریان، سید مجتبی ؛ مؤلف : امیرنژاد، حمید ؛ احمدی کلیجی، سینا ؛
مجلة:تحقیقات اقتصاد کشاورزی»زمستان 1399 - شماره 48 التصنيف A+ (Azad University (22 صفحة - من 123 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیمحصولات لبنیترجیحات مصرفکنندگانلاجیت آشیانهای
-
42.
مؤلف : پورسلطانی زرندی، حسین ؛ تاری وردی، احمد ؛ كاتب مسؤول : کردلو، حسین ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1399- شماره 3 (22 صفحة - من 133 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:تصمیمگیریآمیخته بازاریابیمشتریانصنعت ورزشبازاریابی ورزشی
-
43.
كاتب مسؤول : دهقان قهفرخی، امین ؛ مؤلف : حیدری، رضا ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»پاییز 1399 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 9 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیبازاریابی ورزشیبرندپوشاک ورزشیقدرت برند.
-
44.
كاتب مسؤول : Shafei، Reza ؛ مؤلف : Saedi، Sara ؛ Saedi، Hasibeh ؛ Mohammadi، Haydar ؛
مجلة:International Marketing Modeling»Summer and Autumn 2020, Volume 1 - Number 2 (11 صفحة - من 93 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:cultureMarketing mixmuseumCultural marketingVisiting Rate
-
45.
مؤلف : Mahdavi Sabet، Zahra ؛ Abdolvand، Mohammad Ali ؛
مجلة:Iranian Review of Foreign Affairs»Summer and Autumn 2020, Volume 11 - Number 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 439 إلی 466 )
الکلمات المفتاحية:market orientationMarketing mixexport performanceSanctionCompany Resourcesmacro environment
-
46.
مؤلف : پیاهور، محمد ؛ عسگری، غلامرضا ؛ كاتب مسؤول : کریمی زند، مهدی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره جدید - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 120 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگریبازاریابیآمیخته بازاریابیداده بنیادتوسعه صنعت گردشگریتوسعه صنعت گردشگری ایرانپژوهشکدگذاریعناصر آمیخته بازاریابی
-
47.
مؤلف : پیاهور، محمد ؛ کریمی زند، مهدی ؛ عسگری تومار کندی، غلامرضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1399 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگریگراندد تئوریبازاریابیآمیخته بازاریابیتوسعه صنعت گردشگریگردشگریعناصر آمیختة بازاریابیتوسعة صنعت گردشگری ایرانمدل
-
48.
كاتب مسؤول : محمدیان، ایوب ؛ مؤلف : میرباقری، سیده فاطمه ؛ قربانی، علیرضا ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1399، سال دوازدهم - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 125 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریآمیخته بازاریابیتحلیل سلسله مراتبیتاپسیس فازیاینترنت اشیا
-
49.
مؤلف : علیزاده، محمد ؛ اسماعیلی، سعیده ؛ ازهری، سونیا ؛ كاتب مسؤول : رحیمی، ، محمد ؛
مجلة:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»بهار 1399، سال دوازدهم - شماره 2 التصنيف A (Azad University/ISC (14 صفحة - من 163 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهآمیخته بازاریابیتصویر مقصد گردشگریارزش ادارک شدهشهر آستارا
-
50.
مؤلف : حیدری، رضا ؛ علیدوست قهفرخی، ابراهیم ؛ كاتب مسؤول : دهقان قهفرخی، امین ؛
مجلة:علوم حرکتی و رفتاری»زمستان 1398 - شماره 7 (15 صفحة - من 284 إلی 298 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتقیمتگذاریآمیخته بازاریابیبرندپوشاک ورزشی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (22 مقالة)
- علمی-پژوهشی (16 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- A (4 مقالة)
- B (4 مقالة)
- C (2 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- د (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)