کلمة المفتاح Marketing mix / (93 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : کلاته سیفری، معصومه ؛ كاتب مسؤول : محمدی، معصومه ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»پاییز 1400 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 31 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:رسانهآمیخته بازاریابیلیگ برتر فوتبالبرنامه نود
-
22.
مؤلف : محمدی، حیدر ؛ صالحی، شبنم ؛ ساعدی، سارا ؛ كاتب مسؤول : موسوی جد، دکتر سید محمد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1400 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 211 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیمسئولیت اجتماعیکیفیت درک شدهتمایل مصرف کنندگانمدل C-A-Bمصرفرستورانهامصرفکنندگانمحیط زیسترفتارمحیطپژوهشبازاریابی سبزمشتریانمحصولات
-
23.
مؤلف : عبدیان، صبا ؛ خدیور، آمنه ؛ كاتب مسؤول : حسین زاده شهری، معصومه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1400، دوره جدید - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 64 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:ارزشآمیخته بازاریابیکلان دادهتحلیل کلان دادهبازاریابیکلانشناساییفراترکیبمحصولکدمشتریان
-
24.
مؤلف : آدوسی، علی ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ نجف بیگی، رضا ؛ كاتب مسؤول : فرهنگی، علی اکبر ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1400، دوره سیزدهم ، شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 845 إلی 860 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیمدیریت رسانهارتباطات یکپارچه بازاریابیارتباطاترسانههاارتباطات یکپارچه بازاریابیبانک سپهبانکبازاریابی
-
25.
كاتب مسؤول : Mahdavi Sabet، Zahra ؛ مؤلف : Abdolvand، Mohammad Ali ؛ Heidarzadeh، Kambiz ؛ Khounsiavash، Mohsen ؛
مجلة:Journal of Petroleum Business Review»Summer 2021, Volume 5 - Number 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 29 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:market orientationMarketing mixexport performanceCompany Resourcesmacro environment
-
26.
كاتب مسؤول : شاه منصوری، عزت اله ؛ مؤلف : سعادتمندی، جواد ؛ صالحی، سعادت اله ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1400 - شماره 7 (28 صفحة - من 95 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیرضایت مندیدرآمدزاییاماکن ورزشی خصوصیبازارایابی
-
27.
مؤلف : دستغیب، سیده راضیه ؛ میرحسینی، سید محمد علی ؛ جمشیدیان، لیلا ؛ كاتب مسؤول : ترک فر، احمد ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1400 - شماره 54 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 797 إلی 815 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمجازیروانشناختیبرندهای ورزشیآمیختة بازاریابی
-
28.
مؤلف : مافی، رضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 71 (جلد دهم) (14 صفحة - من 75 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیاستراتژی بازاریابیمنحنی عمر محصولعملکرد بازاریابیمرحله بلوغ محصول
-
29.
بررسی ارتباط بین آمیختههای بازاریابی و خلق مزیت رقابتی در کسب و کارهای کوچک و متوسط شهرک صنعتی کاوه
كاتب مسؤول : کاکايی، حمید ؛ مؤلف : شبرنگ، عاطفه ؛ زمردی، نرگس ؛ سارانی، علی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 65 (جلد چهارم) (13 صفحة - من 20 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:قیمتمکانمزیت رقابتیآمیخته بازاریابیمحصولارتقا
-
30.
مؤلف : نجار، الهه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»مرداد و شهریور 1400، دوره دوم - شماره 3 (12 صفحة - من 75 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:توزیعمزیت رقابتیآمیختة بازاریابیبازاریابی مویرگیبازاربازاریابیفروشمحصولاتمشتریخردهفروشانکانال توزیع
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (22 مقالة)
- علمی-پژوهشی (16 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- A (4 مقالة)
- B (4 مقالة)
- C (2 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- د (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)