کلمة المفتاح Marketing mix / (93 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
مؤلف : رحمانی، سهراب ؛ نعامی، عبدالله ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) التصنيف A (Azad University (16 صفحة - من 209 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیکشمشخوشه های صادراتیصادرات خشکبارتحلیل عوامل استراتژیک
-
52.
كاتب مسؤول : پیش بهار، اسماعیل ؛ مؤلف : فردوسی، رویا ؛ حیاتی، باب اله ؛
مجلة:اقتصاد کشاورزی و توسعه»پاییز 1398 - شماره 107 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 81 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:الگوی کشتبرنامهریزی ریاضی اثباتیکردستان (استان)عرضه آبدهگلان (دشت)
-
53.
مؤلف : گرانمایه، مریم ؛ كاتب مسؤول : گرانمایه، مرضیه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1398، سال چهاردهم - شماره 44 التصنيف C (Azad University (18 صفحة - من 95 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:قیمتبازاریابی خدماتمکانآمیخته بازاریابیارتقاءمحصول
-
54.
مؤلف : زارع، معصومه ؛ حسینی، سید عماد ؛ كاتب مسؤول : بنار، نوشین ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»تابستان 1398 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 175 إلی 189 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیعوامل محیطیآمیخته بازاریابیراهبردهای عمومی پورترفوتسال بانوان
-
55.
مؤلف : نادری، امیرحسین ؛ صنایعی، علی ؛ انصاری طادی، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : فتحی، سعید ؛
مجلة:پژوهش های حسابداری مالی»تابستان 1398 - شماره 40 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 75 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:بازار سرمایهآمیخته بازاریابیمحصولات مالیابزار بدهی
-
56.
كاتب مسؤول : شادی وند، اعظم ؛ مؤلف : ازمشا، طاهره ؛ مهدی پور، عبدالرحمن ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»بهار 1398 - شماره 37 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 117 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژۀ برندآمیختۀ بازاریابیمقایسۀ برندوفاداری به برند
-
57.
كاتب مسؤول : پیرجمادی، سحر ؛ مؤلف : الهی، علیرضا ؛ محرم زاده، مهرداد ؛
مجلة:پژوهش در مدیریت ورزشی»بهار 1398، سال هشتم - شماره 7 (23 صفحة - من 87 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:پوشاک ورزشیآدیداسمشتری ورزشیمجیدآمیخته بازاریابی
-
58.
كاتب مسؤول : حسنزاده، محمد ؛ مؤلف : زندیان، فاطمه ؛ موسی زاده، عالیه ؛ زادولی خواجه، لیلا ؛
مجلة:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»بهار 1398 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 31 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:نشرعلم اطلاعات و دانششناسیبازاریابیناشران
-
59.
مؤلف : Torkashvand، Zahra ؛
مجلة:Journal of Research and Rural Planning»Autumn 2019, Volume 8 - Number 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 35 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:Marketing mixRural WomenWomen EntrepreneurshipLocal and traditional artwork
-
60.
مؤلف : طهماسبی آقبلاغی، داریوش ؛ عابدینی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1397، سال سیزدهم - شماره 39 التصنيف C (Azad University (15 صفحة - من 81 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیفرهنگ سازیبازیهای رایانهایتمایل به خرید
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (22 مقالة)
- علمی-پژوهشی (16 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- A (4 مقالة)
- B (4 مقالة)
- C (2 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- د (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)