کلمة المفتاح مقایسۀ برندوفاداری به برند / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : شادی وند، اعظم ؛ مؤلف : ازمشا، طاهره ؛ مهدی پور، عبدالرحمن ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»بهار 1398 - شماره 37 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 117 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژۀ برندآمیختۀ بازاریابیمقایسۀ برندوفاداری به برند
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ج (1 مقالة)