کلمة المفتاح Marketing mix / (100 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
71.
كاتب مسؤول : جابری، اکبر ؛ مؤلف : مظلومی سوینی، فرزانه ؛ خزايی پول، جواد ؛ مرادی، مهدی ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1396، شماره 32 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 133 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیرضایتمندیفوتبالخدمات ورزشیهواداران
-
72.
مؤلف : نوجوان، سولماز ؛ محمدی، حسین ؛ كاتب مسؤول : کرباسی، علیرضا ؛
مجلة:بورس اوراق بهادار»زمستان 1396، سال دهم - شماره 40 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 5 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیارزشافزوده اقتصادیعملکرد اقتصادیگروه قند و شکربازاریابیعملکردمدلمتغیرارزش
-
73.
مؤلف : پیرملک، فاطمه ؛ کرباسی، علیرضا ؛ قربانی، محمد ؛ رستگاری پور، فاطمه ؛
مجلة:تحقیقات اقتصاد کشاورزی»پاییز 1396 - شماره 35 التصنيف A+ (Azad University (22 صفحة - من 207 إلی 228 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیزعفرانتحلیل عوامل استراتژیک
-
74.
كاتب مسؤول : وثوقی، لیلا ؛ مؤلف : بهرامیان، سمیه ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»تابستان 1396 - شماره 8 (11 صفحة - من 13 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:اکوتوریسمتالابمیانکالهآمیخته ی بازاریابیپرنده نگری
-
75.
مؤلف : فاتحی، بیان ؛ سجادی، سیدنصراله ؛ حمیدی، مهرزاد ؛ زنده دل نوبری، بابک ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»تابستان 1396 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 191 إلی 211 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبسکتبالپرومیتیآمیختۀ بازاریابی
-
76.
مؤلف : فریدونی، مسعود ؛ کلاته سیفری، معصومه ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»بهار 1396 - شماره 20 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 101 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ورزشیارزش برندباشگاه پرسپولیسامیخته بازاریابیواکنش هواداران
-
77.
مؤلف : Khodaparast Sareshkeh، Siavash ؛ Razavi، Seyed Mohammad Hossein ؛ Rezaee Soufi، Morteza ؛ Mohammad Safania، Ali ؛
مجلة:Annals of Applied Sport Science»Autumn 2016 ,Volume 4 - Number 3 (6 صفحة - من 35 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:Marketing mix7PsVolleyball Super League
-
78.
مؤلف : صادقی شریف، سید چلال ؛ علیپور، مهرداد ؛ عروجی، مرجان ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 265 إلی 283 )
الکلمات المفتاحية:بورس اوراق بهادارآمیخته های بازاریابیبازاریابی مالیبورس اوراق بهادار تهراناطلاعاتبازارسرمایهبازار سرمایهمصاحبه
-
79.
مؤلف : شادی وند، اعظم ؛ ازمشا، طاهره ؛ مهدی پور، عبدالرحمن ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 32 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 359 إلی 373 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیوفاداریآگاهی از برندارزش ویژهکیفیت ادراکیمدلمشتریبرندهای ورزشیبرازش
-
80.
كاتب مسؤول : مزیدی، هاجر ؛ مؤلف : سقایی، دکتر مهدی ؛ میردیلمی، سیده سمیرا ؛
مجلة:فضای گردشگری»تابستان 1395 - شماره 19 (20 صفحة - من 143 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:استان گلستانگردشگران داخلیآمیزه ی بازاریابیگردشگری اکوتوریسم
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (24 مقالة)
- علمی-پژوهشی (16 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- د (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)