کلمة المفتاح Marketing mix / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة مدیریت ورزشی 6
-
1.
مؤلف : طریقی، رسول ؛ كاتب مسؤول : شیردل شهمیری، فرشته ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»تابستان 1401 - شماره 57 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 192 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:اینترنتمدلسازیصنعت ورزشبازاریابی ورزشیآمیختة بازاریابی
-
2.
مؤلف : دستغیب، سیده راضیه ؛ میرحسینی، سید محمد علی ؛ جمشیدیان، لیلا ؛ كاتب مسؤول : ترک فر، احمد ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1400 - شماره 54 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 797 إلی 815 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمجازیروانشناختیبرندهای ورزشیآمیختة بازاریابی
-
3.
مؤلف : فریدونی، مسعود ؛ کلاته سیفری، معصومه ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»بهار 1397 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 103 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیبازاریابی ورزشیرضایتمندی هوادارانحضور مجددلیگ حرفهایی
-
4.
مؤلف : فاتحی، بیان ؛ سجادی، سیدنصراله ؛ حمیدی، مهرزاد ؛ زنده دل نوبری، بابک ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»تابستان 1396 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 191 إلی 211 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبسکتبالپرومیتیآمیختۀ بازاریابی
-
5.
مؤلف : شادی وند، اعظم ؛ ازمشا، طاهره ؛ مهدی پور، عبدالرحمن ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 32 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 359 إلی 373 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیوفاداریآگاهی از برندارزش ویژهکیفیت ادراکیمدلمشتریبرندهای ورزشیبرازش
-
6.
مؤلف : کشکر، سارا ؛ قاسمی، حمید ؛ صادقی، رضا ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»تابستان 1392 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 5 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:مشتريانكتاب هاي ورزشيكتابفروشي هاانتظاراتناشرانمخاطبانآميخته بازاريابي