کلمة المفتاح کیفیت ادراکی / (11 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فرهودیان، نازنین ؛ ثقفی اصل، آرش ؛ میرغلامی، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : زاده طرف، اکبر عبداله ؛
مجلة:تحقیقات جغرافیایی»پاییز 1401 - شماره 146 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 442 إلی 448 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیتبریزبرندینگ شهریکیفیت ادراکیفضای خرید
-
2.
مؤلف : محمدی، مصطفی ؛ میرتقیان رودسری، سید محمد ؛ كاتب مسؤول : نقوی، مریم ؛
مجلة:راهبردهای توسعه روستایی»بهار 1400 - شماره 29 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science (19 صفحة - من 35 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری روستاییکیفیت ادراکیارزش ادراکیتصویر ادراکیتجربه ادراکی رضایت وفاداری
-
3.
مؤلف : صفوی، سیمین ؛ پیران، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»زمستان 1399 - شماره 4 (15 صفحة - من 85 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:تعامل اجتماعیوفاداری به برندکیفیت ادراکیجامعه برند آنلاینکیفیت رابطه نام تجاریتعامل در روابط بین فردی
-
4.
مؤلف : وحدت طلب، مسعود ؛ قدیمزاده، سمیه ؛ كاتب مسؤول : هاشمی، تورج ؛
مجلة:باغ نظر»اسفند 1398 - شماره 81 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 39 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:زیبایی شناسیمعماری ایرانی اسلامیظرافتکیفیت ادراکی.
-
5.
مؤلف : Wahdattalab، Massud ؛ Hashemi، Touraj ؛ Ghadimzadeh، Somayyeh ؛
مجلة:Bagh-e Nazar»March 2020, Volume16 - Number 81 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 45 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:زیباییشناسیاسلامیمعماری ایرانیکیفیت ادراکیظرافتeleganceperceived qualityIslamic ArchitectureAestheticsIranian
-
6.
مؤلف : حاجیان، پرستو ؛ حاجیان، پریسا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (10 صفحة - من 615 إلی 624 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراکیبسته بندی صنعت مواد غذایی تکنولوژی بسته بندی مشتری مداری
-
7.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ حاجی نوروزی، انوشه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 549 إلی 568 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریکیفیت ادراک شدهصنعت رستوراندلزدگیقصد تغییر برندرستورانمشتریرضایتکیفیت ادراکیمشتریان
-
8.
مؤلف : شادی وند، اعظم ؛ ازمشا، طاهره ؛ مهدی پور، عبدالرحمن ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 32 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 359 إلی 373 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیوفاداریارزش ویژهکیفیت ادراکیآگاهی از برندمدلمشتریبرندهای ورزشیبرازش
-
9.
مؤلف : خادم، فائزه ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ خادمی، مهدی ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»زمستان 1394 - شماره 40 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 67 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیسبک زندگیوفاداری مشتریخودانگارهکیفیت ادراکیارزش ادراکشده مشتریمشتریمشتریانوفاداریارزش ادراکشدهارزش ادراکی
-
10.
مؤلف : رضایی عرب، رقیه ؛ نظری، محسن ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1393 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 209 إلی 226 )
الکلمات المفتاحية:درگیری ذهنیقصد خریدکیفیت ادراکیعلائم بیرونی کیفیتاسمارت پی ال اس
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)