کلمة المفتاح Marketing mix / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة مدیریت و توسعه ورزش 2
-
1.
مؤلف : زارع، معصومه ؛ حسینی، سید عماد ؛ كاتب مسؤول : بنار، نوشین ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»تابستان 1398 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 175 إلی 189 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیعوامل محیطیآمیخته بازاریابیراهبردهای عمومی پورترفوتسال بانوان
-
2.
مؤلف : کشکر، سارا ؛ قاسمی، حمید ؛ محمدی، لیلا ؛ بجانی، ابوالفضل ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»بهار و تابستان 1393 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 99 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:رفتارپیش بینیمسابقات ورزشیآمیختۀ بازاریابیشرطبندی