کلمة المفتاح Marketing mix / (93 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
61.
مؤلف : تاری وردی، احمد ؛ پورسلطان زرندی، حسین ؛ کردلو، حسین ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»بهار 1397 - شماره 24 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 105 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیاعتباریابیتصمیم گیریمشتریان ورزشی
-
62.
مؤلف : فریدونی، مسعود ؛ کلاته سیفری، معصومه ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»بهار 1397 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 103 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیبازاریابی ورزشیرضایتمندی هوادارانحضور مجددلیگ حرفهایی
-
63.
مؤلف : Haghsetan، Leila ؛ Malkami، Afsaneh ؛ Farjoo، Leila ؛
مجلة:Journal of Management and Accounting Studies»December 2016, volume 4 - Number 4 (9 صفحة - من 51 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:Marketing mixAdvertisingpromotion mixsales promotionpublic relations personal sellingand theaterIranInvestigatingThereforeTehranIslamic Azad UniversitySpearmanJournal
-
64.
مؤلف : Haghsetan، Leila ؛ Malkami، Afsaneh ؛ Farjoo، Leila ؛
مجلة:Journal of Management and Accounting Studies»December 2016, volume 4 - Number 4 (7 صفحة - من 69 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:Marketing mixAdvertisingpromotion mixtheaterThereforeTehranJournal
-
65.
كاتب مسؤول : جابری، اکبر ؛ مؤلف : مظلومی سوینی، فرزانه ؛ خزايی پول، جواد ؛ مرادی، مهدی ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1396، شماره 32 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 133 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیرضایتمندیفوتبالخدمات ورزشیهواداران
-
66.
مؤلف : نوجوان، سولماز ؛ محمدی، حسین ؛ كاتب مسؤول : کرباسی، علیرضا ؛
مجلة:بورس اوراق بهادار»زمستان 1396، سال دهم - شماره 40 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 5 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیارزشافزوده اقتصادیعملکرد اقتصادیگروه قند و شکربازاریابیعملکردمدلمتغیرارزش
-
67.
مؤلف : پیرملک، فاطمه ؛ کرباسی، علیرضا ؛ قربانی، محمد ؛ رستگاری پور، فاطمه ؛
مجلة:تحقیقات اقتصاد کشاورزی»پاییز 1396 - شماره 35 التصنيف A+ (Azad University (22 صفحة - من 207 إلی 228 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیزعفرانتحلیل عوامل استراتژیک
-
68.
كاتب مسؤول : وثوقی، لیلا ؛ مؤلف : بهرامیان، سمیه ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»تابستان 1396 - شماره 8 (11 صفحة - من 13 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:اکوتوریسمتالابمیانکالهآمیخته ی بازاریابیپرنده نگری
-
69.
مؤلف : فاتحی، بیان ؛ سجادی، سیدنصراله ؛ حمیدی، مهرزاد ؛ زنده دل نوبری، بابک ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»تابستان 1396 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 191 إلی 211 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبسکتبالپرومیتیآمیختۀ بازاریابی
-
70.
مؤلف : فریدونی، مسعود ؛ کلاته سیفری، معصومه ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»بهار 1396 - شماره 20 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 101 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ورزشیارزش برندباشگاه پرسپولیسامیخته بازاریابیواکنش هواداران
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (22 مقالة)
- علمی-پژوهشی (16 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- A (4 مقالة)
- B (4 مقالة)
- C (2 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- د (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)