کلمة المفتاح Marketing mix / (93 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : Mahdavi Sabet، Zahra ؛ Heidarzadeh، Kambiz ؛ Khounsiavash، Mohsen ؛ كاتب مسؤول : Abdolvand، Mohammad Ali ؛
مجلة:Economic StudiesIJES»Summer and Autumn 2021, Volume 10 - Number 1 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 125 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:market orientationMarketing mixexport performanceCompany Resourcesmacro environment
-
32.
مؤلف : بیگی، محمد ؛ علايی، سوسن ؛ صلح جو، نیلوفر ؛ كاتب مسؤول : قیومی، عباسعلی ؛
مجلة:مدیریت فرهنگی»تابستان 1400 - شماره 52 التصنيف B (Azad University (17 صفحة - من 107 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:موسیقیبازاریابی اینترنتیبازاریابی موسیقیآمیخته بازاریابی الکترونیکمحصولات موسیقیایی
-
33.
كاتب مسؤول : محسنی، فاطمه ؛ مؤلف : بیابانی، حسن ؛ سیاوشی، ملیحه ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»تابستان 1400 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 312 إلی 332 )
الکلمات المفتاحية:تمایلات رفتاریآمیختهی بازاریابیجزیرهی هرمزبازاریابی گردشگری
-
34.
كاتب مسؤول : امیری، سید محمد ؛ مؤلف : عظیم زاده، سید مرتضی ؛
مجلة:علوم حرکتی و رفتاری»تابستان 1400 - شماره 13 (8 صفحة - من 108 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیبرنامهریزی راهبردیخراسان شمالیتدوین برنامههیئت فوتبال
-
35.
مؤلف : آوینده، محمدعلی ؛ تیموریان، مریم ؛ كاتب مسؤول : تبریزیان، بیتا ؛
مجلة:پژوهشنامه اقتصاد انرژی ایران»تابستان 1400 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 36 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:محصولات سبزانرژیمحیط زیستآمیخته بازاریابیبازاریابی سبزبازاریابیمدلمحصول سبزسرمایه
-
36.
مؤلف : نعامی، عبدالله ؛
مجلة:دراسات فی العلوم الانسانیه»شوال 1442، السنة 28 - العدد 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیآمیخته بازاریابیفرهنگ سازمانی کارآفرینانهبرند سازمانلمزیج التسویقی الابداعیالعلامة التجاریة للموسسةالثقافة التظیمیةالثقافة التنظیمیة الابداعیة
-
37.
كاتب مسؤول : امیراینانلو، الهه ؛ مؤلف : زارعی، عاطفه ؛ حاجی زین العابدینی، محسن ؛
مجلة:دانش شناسی»بهار 1400 - شماره 52 التصنيف B (Azad University/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:ایرانبازاریابیآمیخته بازاریابیکتابخانههای عمومی
-
38.
مؤلف : احمدی، سعید ؛ کاظمی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : یزدانی، ناصر ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 501 إلی 528 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیارزش ویژه برندخرده فروشانعملکرد سودآوری برندبرند خشکپاک
-
39.
مؤلف : Alobaidi، Muthanna ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»January 2021, Volume 18 - Number 18 (20 صفحة - من 1052 إلی 1071 )
الکلمات المفتاحية:BrandMarketing miximageRoyal Tulip Al Rasheed Hotel’ brand
-
40.
مؤلف : خرسندی نوشهری، حامد ؛ شاهرودی، کامبیز ؛ پورشال، محمدحسین ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»زمستان 1399 - شماره 4 ISC (14 صفحة - من 286 إلی 299 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت بازاریابیآمیخته بازاریابیترفیعتبلیغات اینترنتیکسب و کار اینترنتیبازاریابی آنلاین (اینترنتی)
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (22 مقالة)
- علمی-پژوهشی (16 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- A (4 مقالة)
- B (4 مقالة)
- C (2 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- د (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)