کلمة المفتاح Marketing mix / (93 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : نصری، اسماعیل ؛ محمدی، سعید ؛ عسکری، احمد ؛
مجلة:پژوهشنامه علم مدیریت در صنعت»بهار 1402 - شماره 3 (9 صفحة - من 1 إلی 9 )
الکلمات المفتاحية:توسعه گردشگریآمیختههای بازاریابی
-
12.
مؤلف : بهبودی، امید ؛ علیمیرزایی، هادی ؛ كاتب مسؤول : غفوریان شاگردی، امیر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 91 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیتمایل به خریدمحصولات ارگانیکمولفه های نگرشیمشتریاننگرشکیفیتتمایلمسئولیت اجتماعی
-
13.
مؤلف : عبدی، کاملیا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1401 - شماره 74 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 251 إلی 278 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیوالیبالبازاریابی ورزشیرویداد ورزشیباشگاه ورزشی
-
14.
مؤلف : شیرمردی احمد آباد، حسین ؛ اسلام جو، علی ؛ كاتب مسؤول : حاضری یزدی، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهش های راهبردی بودجه و مالی»تابستان 1402، سال چهارم - شماره 2 (35 صفحة - من 153 إلی 187 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاوراق مشارکتآمیخته بازاریابیویکور فازیصکوکاوراقبازارهـاشناساییشناسایی و اولویتبندی عواملفازی
-
15.
مؤلف : طریقی، رسول ؛ كاتب مسؤول : شیردل شهمیری، فرشته ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»تابستان 1401 - شماره 57 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 192 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:اینترنتمدلسازیصنعت ورزشبازاریابی ورزشیآمیختة بازاریابی
-
16.
كاتب مسؤول : جانی پور، ثریا ؛ مؤلف : قاسم زاده، عباس ؛
مجلة:پژوهشنامه علم مدیریت در صنعت»بهار و تابستان 1401 - شماره 1 (10 صفحة - من 89 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:توزیعقیمتترفیعمحصولعملکرد صادراتآمیختههای بازاریابی
-
17.
كاتب مسؤول : عباسی، اعظم ؛ مؤلف : اکبری یزدی، حسین ؛ معین فرد، محمدرضا ؛ الهی، علیرضا ؛
مجلة:فضای گردشگری»بهار 1401 - شماره 42 التصنيف B (Azad University (25 صفحة - من 141 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه گذاریتوسعه پایدارآمیخته بازاریابیInvestmentگردشگری ورزشیMarketing mixارائه مدلSports TourismSustainable Developmentmodel presentation
-
18.
كاتب مسؤول : بکر، سمیرا ؛ مؤلف : مهرانی، هرمز ؛ قربان حسینی، مسعود ؛ طوطیان اصفهانی، صدیقه ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»بهار 1401- شماره 128 التصنيف A (Azad University (19 صفحة - من 41 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابی خدماتسیستمهای دینامیکیعناصر استراتژیک
-
19.
مؤلف : مهدوی ثابت، زهرا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمدعلی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1400، سال شانزدهم - شماره 53 التصنيف A (Azad University (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییعملکرد صادراتیمحیط کلانآمیخته بازاریابیمنابع شرکت
-
20.
كاتب مسؤول : Sarlab، Roghayeh ؛ مؤلف : Alipour Nadinluoi، Zahra ؛ Mahmoudi، Nazila ؛
مجلة:Sports Business»Winter and Spring 2022 - Number 3 (13 صفحة - من 13 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:Marketing mixsports industrySports Clubsports marketingFootball Industry
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (22 مقالة)
- علمی-پژوهشی (16 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- A (4 مقالة)
- B (4 مقالة)
- C (2 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- د (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)