عبدالوند، محمد علی/ 49 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 38 |
میان رشته ای 4 |
اقتصاد 3 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 2 |
اخلاق 1 |
علوم اجتماعی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 49 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 12 |
الف 4 |
ج 1 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : میثمی آزاد، صفورا ؛ عبدالوند، محمد علی ؛ خیری، بهرام ؛ كاتب مسؤول : حاجیها، علی ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»زمستان 1402 - شماره 10 (16 صفحة - من 93 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:توسعه کشاورزیبرندراهبردهای بازاریابیبازاریابی سبزبرندسازی محصولات سبز
-
2.
مؤلف : ولایتی، علی اصغر ؛ عبدالوند، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجلة:اقتصاد مالی»زمستان 1402 - شماره 65 ، A (Azad University (20 صفحة - من 357 إلی 376 )
الکلمات المفتاحية:الگوی خریدخانه لوکسمنطقه 1 و 3 تهران
-
3.
مؤلف : روشن چسلی، شیرزاد ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ كاتب مسؤول : موسوی، سیّد علیرضا ؛
مجلة:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»پاییز 1402 - شماره 32 ، الف (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 163 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:هوش مصنوعینظام مندمرور سیستماتیکداده بنیادقرارداد هوشمندهوشمندی فروش
-
4.
كاتب مسؤول : عبدالوند، محمد علی ؛ مؤلف : کنعانی تکمه داش، آمنه ؛ حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1402 - شماره 108 ، ب (Ministry of Science/ISC (37 صفحة - من 51 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیتبلیغات دیجیتالپسا-کرونا
-
5.
مؤلف : مرادی زیبا، سپیده ؛ رادفر، رضا ؛ عبدالوند، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : عباسی، جواد ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1402 - شماره 9 (25 صفحة - من 133 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاستراتژیهوش مصنوعیرسانه های اجتماعیاﺳﺘﺎرت آپبازاریابی دیجیتال
-
6.
مؤلف : خزائی زاده، حمید ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ محترم، رحیم ؛ كاتب مسؤول : لطفی زاده، فرشته ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1402- شماره 120 ، ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 99 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیبازاریابی شبکههای اجتماعیفعالیتهای بازاریابی شبکههای اجتماعی شرکتیکپارچگی و پاسخگویی
-
7.
مؤلف : گرکوهی، ابوذر ؛ حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ كاتب مسؤول : موسوی، سیّد علیرضا ؛
مجلة:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»بهار 1402 - شماره 30 ، الف (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 173 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:فروش آنلاینقرارداد هوشمندبلاکچینمرور نظاممند پیشینه پژوهشتئوری دادهبنیاد
-
8.
مؤلف : میش مست هراتی، خشایار ؛ حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ كاتب مسؤول : موسوی، سید علیرضا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1402- شماره 118 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 115 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:بلاکچینمرور نظاممند پیشینهکسبوکار تجاری هوشمند
-
9.
مؤلف : فلاح نژاد، عباس ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمد علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1402 ، سال هجدهم - شماره 58 ، A+ (Azad University (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریعشق به برندمهماننوازیعشق به مقصدروابط مصرفکننده - برند
-
10.
مؤلف : گراوند، عادله ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 38 ، ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 214 إلی 226 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیرفتار مصرفکننده19همهگیریکوویدکرونا ویروس