عبدالوند، محمد علی/ 49 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 38 |
میان رشته ای 4 |
اقتصاد 3 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 2 |
اخلاق 1 |
علوم اجتماعی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 49 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 12 |
الف 4 |
ج 1 |
العلمية - البحثية 1 |
-
11.
مؤلف : فلاح نژاد، عباس ؛ حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمدعلی ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»پاییز و زمستان 1401 ، دوره اول - شماره 1 (30 صفحة - من 41 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:ایرانکشورهای اسلامیبازاریابی اسلامیگردشگری حلالعشق به مقصد
-
12.
مؤلف : فلاح نژاد، عباس ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمدعلی ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»پاییز 1401 - شماره 32 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 165 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:مهمان نوازیعشق به برندروابط مصرف کننده- برندعشق به مقصدگردشگری
-
13.
مؤلف : مهدوی ثابت، زهرا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمدعلی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1400، سال شانزدهم - شماره 53 ، A (Azad University (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیبازارگراییعملکرد صادراتیمحیط کلانمنابع شرکت
-
14.
مؤلف : بهبود، چوبینه ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمدعلی ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»زمستان 1400 - شماره 8 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 113 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینیبازاریابی کارآفرینانهآمیخته بازاریابی کارآفرینانه
-
15.
كاتب مسؤول : عبدالوند، محمد علی ؛ مؤلف : دانشگر، محمد ؛ حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1400، دوره سیزدهم - شماره 3 ، الف (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 690 إلی 720 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی خدماتاستراتژیهویت برندهویت برند سازمانیشایستگیهای سازمانیهویتبانکبرنـدشایستگیشناساییبانکداریبرند سازمانی
-
16.
مؤلف : گراوند، عادله ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1400، دوره جدید - شماره 46 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 89 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:فرا ترکیبکرونا ویروسهمهگیریکوید -19پاسخ رفتاری مصرفکنندههمهگیری کوویدرفتار مصرففراترکیبپژوهش
-
17.
مؤلف : بیگدلی، امیر ؛ حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمد علی ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»بهار 1400 - شماره 61 ، ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 85 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریمدل معادلات ساختاریهویت اجتماعی برندمسئولیت اجتماعی سازمانیبرندسازی سازمانیبانکبرنـدمدلمشتریپژوهشبرندسازی
-
18.
مؤلف : نعیمی نظام اباد، مهدی ؛ عبدالوند، دکتر محمد علی ؛ خدایاری، دکتر بهناز ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، دکتر حسین ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1399، سال پانزدهم - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 13 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:نگرانی اخلاقیرفتار اخلاقی مصرف کنندهتحریم خرید محصولاتساده زیستی داوطلبانه
-
19.
مؤلف : میرزایی فر، مهتاب ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمد علی ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی روانشناختی زنان»زمستان 1399 - شماره 65 ، الف (Ministry of Science/ISC (37 صفحة - من 163 إلی 199 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسانهکیفیت خدمات تکنولوژی های خود خدمت الکترونیک بانکیمصرف کننده آسیب پذیر
-
20.
مؤلف : بیگدلی، امیر ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمد علی ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1399 - شماره 24 ، ب (Ministry of Science/ISC (50 صفحة - من 165 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریمسئولیت اجتماعی سازمانیبرند اجتماعیبرندسازی سازمانیبرنـدبرنــدمســئولیت اجتمــاعی ســازمان