مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهشهای بازاریابی اسلامی 1 |
مجلة گردشگری و توسعه 1 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
میان رشته ای 2 |
مدیریت 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 1 |
-
1.
مؤلف : فلاح نژاد، عباس ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمد علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1402 - شماره 58 التصنيف A+ (Azad University (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:عشق به برندگردشگریمهماننوازیعشق به مقصدروابط مصرفکننده - برند
-
2.
مؤلف : فلاح نژاد، عباس ؛ حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمدعلی ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»پاییز و زمستان 1401 ، دوره اول - شماره 1 (30 صفحة - من 41 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:ایرانکشورهای اسلامیبازاریابی اسلامیگردشگری حلالعشق به مقصد
-
3.
مؤلف : فلاح نژاد، عباس ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمدعلی ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»پاییز 1401 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 165 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:مهمان نوازیعشق به برندروابط مصرف کننده- برندعشق به مقصدگردشگری