کلمة المفتاح بازاریابی اسلامی / (23 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : احمدی، دکتر اکرم ؛ رنجبر، اسماعیل ؛ مرآتی، حسین ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (22 صفحة - من 627 إلی 648 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبازاریابی اسلامیبازاریابی نوع دوستانهبازاریابی خیر خواهانهحس نوع دوستی
-
2.
كاتب مسؤول : کسرائیان، علیرضا ؛ مؤلف : راه چمنی، احمد ؛ پورنجف زاده اردکانی، محمدباقر ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»تابستان 1402، دوره اول - شماره 2 (19 صفحة - من 89 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیمشتریمحصولبازاریابی اسلامی
-
3.
كاتب مسؤول : نایب زاده، شهناز ؛ مؤلف : محتاجعلی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»پاییز و زمستان 1401 ، دوره اول - شماره 1 (7 صفحة - من 1 إلی 7 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اسلامیتحقیق مروریمقالات پر استنادبهار تحقیقات علمی
-
4.
مؤلف : فلاح نژاد، عباس ؛ حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمدعلی ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»پاییز و زمستان 1401 ، دوره اول - شماره 1 (30 صفحة - من 41 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:ایرانکشورهای اسلامیبازاریابی اسلامیگردشگری حلالعشق به مقصد
-
5.
مؤلف : ورکیانی پور، نفییسه ؛ عباسی، مصیب ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»تابستان 1401 - شماره 33 (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیبازاریابی اسلامینانوفناوریگرایشات بازاریابیتجربههای بازاریابی اسلامی
-
6.
مؤلف : امیرحصاری، سارا ؛ قره بیگلو، حسین ؛ بوداقی، حسین ؛ كاتب مسؤول : عماری، حسین ؛
مجلة:رهبری آموزشی کاربردی»تابستان 1401 - شماره 10 التصنيف ج (Ministry of Science (16 صفحة - من 49 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ بازاریابیبازاریابی اسلامیرهبری نوعدوستانهکسب و کار اسلامی
-
7.
مؤلف : حاتمی نسب، سید حسن ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1401- شماره 112 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 81 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتوابازاریابی اسلامیمدیریت تعاملینگاشت شناخت فازی
-
8.
مؤلف : پرموده، جواد ؛ علیپور ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری التصنيف ملی (11 صفحة - من 35 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية: بازار هدفبازار یابی اسلامی بازاریابی صنعتی بازار بین المللی
-
9.
مؤلف : نوربخش، فاطمه ؛ عباسی، دکتر رسول ؛
مجلة:راهبرد فرهنگ»پاییز 1400- دوره چهاردهم ،شماره 55 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 161 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاترسانه ملیبازاریابی اسلامیپیامهای بازرگانی
-
10.
مؤلف : بانشی، عبادالله ؛ بوستانی، حمیدرضا ؛ ذکی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت اسلامی»بهار 1398 - شماره 106 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 115 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی داخلیبازاریابی اسلامیقصد بازدید مجددگردشگران اماکن مذهبی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ب (3 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- ملی (2 مقالة)
- د (1 مقالة)