-
1.
كاتب مسؤول : کسرائیان، علیرضا ؛ مؤلف : راه چمنی، احمد ؛ پورنجف زاده اردکانی، محمدباقر ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»تابستان 1402، دوره اول - شماره 2 (19 صفحة - من 89 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیمشتریمحصولبازاریابی اسلامی
كاتب مسؤول : کسرائیان، علیرضا ؛ مؤلف : راه چمنی، احمد ؛ پورنجف زاده اردکانی، محمدباقر ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»تابستان 1402، دوره اول - شماره 2 (19 صفحة - من 89 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیمشتریمحصولبازاریابی اسلامی