کلمة المفتاح پيام هاي بازرگاني / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نوربخش، فاطمه ؛ عباسی، دکتر رسول ؛
مجلة:راهبرد فرهنگ»پاییز 1400- دوره چهاردهم ،شماره 55 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 161 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاترسانه ملیبازاریابی اسلامیپیامهای بازرگانی
-
2.
مؤلف : مریجی، شمس الله ؛ احسانی، حکیمه ؛
مجلة:اسلام و مطالعات اجتماعی»پاییز 1395 - شماره 14 التصنيف ب (حوزه علمیه/ISC (29 صفحة - من 104 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:زوجینماهوارهروابط میانفردیپیامهای بازرگانیتبلیغات ماهوارهای
-
3.
مؤلف : عبداللهیان، حمید ؛ اجاق، زهرا ؛
مجلة:پژوهش های ارتباطی»زمستان 1391 - شماره 72 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 93 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری مشاهده ایخوراکهای فاقد ارزش غذاییچاقی کودکان و نوجوانانپیام های بازرگـانیتحلیل محتوای تماتیک
-
4.
مؤلف : میرزایی، حسین ؛ امینی، سعیده ؛
مجلة:مطالعات فرهنگی و ارتباطات»پاییز 1385 - شماره 6 ISC (20 صفحة - من 135 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتطبقه اجتماعیسبک زندگیمصرف گراییپیامهای بازرگانینقشهای منزلتیتلویزیونمصرفآگهی
-
5.
مؤلف : انصاریان، معصومه ؛
مجلة:هنر هشتم»زمستان 1377 - شماره 12 (2 صفحة - من 20 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:کودکانتلویزیونتبلیغاتشکلاتپیامهای بازرگانی
-
6.
مجلة:درسهایی از مکتب اسلام»آبان 1375، سال 36 - شماره 8 (4 صفحة - من 3 إلی 6 )
الکلمات المفتاحية:مصرفتبلیغاتپیامهای بازرگانیاجناستلویزیونتبلیغات تجاری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)