کلمة المفتاح بازاریابی اسلامی / (23 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ الله یاری بوزنجانی، احمد ؛
مؤتمر:کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی»مجموعه مقالات نخستین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی - جلد 3 التصنيف عالمي (28 صفحة - من 169 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اسلامی آمیخته بازاریابی محصول قیمت ترفیع توزیع
-
22.
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ عیدی، فاطمه ؛
مجلة:رهیافت انقلاب اسلامی»تابستان 1391 - شماره 19 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 97 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اسلامیاخلاق بازاریابیاصول و ارزش های اسلامیاسلامیبازاریابیبازارقرآنعدالتاحسان
-
23.
مؤلف : امیرشاهی، میر احمد ؛ نقویان، ناصر ؛ علوی، علی ؛ پرورش محسنی، مرجان ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1390 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (54 صفحة - من 221 إلی 274 )
الکلمات المفتاحية:اسلاممبانی بازاریابیمدل مفهومی بازاریابیبازاریابی اسلامیبازاربازاریابیاطلاعاتدیدگاه اسلامقیمتمعامله
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ب (3 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- ملی (2 مقالة)
- د (1 مقالة)