کلمة المفتاح بازاریابی اسلامی / (23 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : زارعی، مهسا ؛ مظفری، محمد مهدی ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (16 صفحة - من 4809 إلی 4824 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقبازاریابیاخلاق اسلامیبازاریابی اسلامی
-
12.
مؤلف : قزوینی، هادی ؛ كاتب مسؤول : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 334 إلی 351 )
الکلمات المفتاحية:توزیعقیمتترفیعمحصولبازاریابی اسلامیزیرآمیختههای بازاریابی
-
13.
كاتب مسؤول : علمدار، زينب ؛ مؤلف : اکبريان، رضا ؛
مجلة:مطالعات علوم اسلامی انسانی»تابستان 1397 - شماره 14 (جلد 1) (13 صفحة - من 106 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیبازاریابی اسلامیاخلاق در بازاریابیارزش های اسلامی دربازاریابی
-
14.
مؤلف : رستمی، محمدرضا ؛ فیض، داود ؛ زارعی، عظیم ؛ رستگار، عباسعلی ؛ ملکی مین باش زرگاه، مرتضی ؛
مجلة:راهبرد اجتماعی فرهنگی»بهار 1397 - شماره 26 التصنيف د (Ministry of Science (26 صفحة - من 125 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:اسلامجمهوری اسلامی ایرانبرندبازاریابی اسلامیبرندسازی اسلامی
-
15.
مؤلف : داوودی، زهره ؛ شیرخدایی، میثم ؛ نورائی، محسن ؛
مجلة:پژوهش های اجتماعی اسلامی»پاییز 1396 - شماره 114 التصنيف العلمية - النشرية (حوزه علمیه/ISC (26 صفحة - من 117 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات تجاریسبک زندگی اسلامیبازاریابی اسلامیتبلیغات از منظراسلام
-
16.
مؤلف : اصلانی افراشته، امیر ؛
مؤتمر:کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس الگوی ایرانی پیشرفت التصنيف ملی (21 صفحة - من 2461 إلی 2481 )
الکلمات المفتاحية:الگوی پیشرفت ایرانی اسلامی اخلاق اسلامی بازاریابی اسلامی
-
17.
مؤلف : حسن زاده، مهرداد ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1395 - شماره 7 (16 صفحة - من 21 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:اقتصاد مقاومتیبازاریابی اسلامیصادرات فرش دستباف
-
18.
مؤلف : عیدی، فاطمه ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1394 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 25 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اسلامیمبانی و ارزشهای اسلامیالگوی بازاریابی اسلامیبازارمضامینمبانیقیمتحققرآن
-
19.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ یاری بوزنجانی، احمد الله ؛
مؤتمر:کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی»مجموعه مقالات نخستين کنگره بينالمللي علوم انساني اسلامي - جلد 3 (28 صفحة - من 169 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:توزیعقیمتآمیخته بازاریابیترفیعمحصولبازاریابی اسلامیاسلامیبازارمحصولاتپیامتبلیغقرآناقتصادیروایات
-
20.
مؤلف : عیدی، فاطمه ؛ حسینی، میرزا حسن ؛
مجلة:راهبرد توسعه»تابستان 1392 - شماره 34 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 115 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:ارزش های اسلامیبازاریابی اسلامیاخلاق بازاریابی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ب (3 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- ملی (2 مقالة)
- د (1 مقالة)