کلمة المفتاح اخلاق در بازاریابی / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : منیرزاده، الهه ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های کاربردی در علوم انسانی و علوم اسلامی»مجموعه مقالات همایش علمی پژوهشی پژوهشهای کاربردی در علوم انسانی و علوم اسلامی - جلد 2 التصنيف منطقه ای (15 صفحة - من 235 إلی 249 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق اخلاق اسلامی در کسب و کار اخلاق در بازاریابی تبلیغات
-
2.
كاتب مسؤول : علمدار، زينب ؛ مؤلف : اکبريان، رضا ؛
مجلة:مطالعات علوم اسلامی انسانی»تابستان 1397 - شماره 14 (جلد 1) (13 صفحة - من 106 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیبازاریابی اسلامیاخلاق در بازاریابیارزش های اسلامی دربازاریابی
-
3.
مؤلف : مصلح، عبدالمجید ؛ اله یاری بوزنجانی، احمد ؛
مجلة:پژوهش نامه اخلاق»تابستان 1394 - شماره 28 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 57 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق در بازاریابیمدیریت اخلاقی بازارارزش های اسلامی در بازاریابیتجارت اخلاق محوربازاراسلامبازاریابیتولیدمکارم شیرازیفعالیتهای بازاریابیارزشهای اخلاقیقیمتتبلیغ
-
4.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ حراقی، مسعود ؛
مؤتمر:کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی»مجموعه مقالات نخستين کنگره بينالمللي علوم انساني اسلامي - جلد 3 (26 صفحة - من 235 إلی 260 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقتبلیغاتاخلاق اسلامی در کسب و کاراخلاق در بازاریابیبازاریابیاسلامیمشتریزناناقتصادمحصولاتمشتریانفروش
-
5.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ حراقی، مسعود ؛
مؤتمر:کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی»مجموعه مقالات نخستین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی - جلد 3 التصنيف عالمي (26 صفحة - من 235 إلی 260 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق اخلاق اسلامی در کسب و کار اخلاق در بازاریابی تبلیغات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- منطقه ایی (1 مقالة)