کلمة المفتاح برندسازی اسلامی / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مقیمی، سیده فتانه ؛ شاهرودی، کامبیز ؛ دل افروز، نرگس ؛ كاتب مسؤول : شبگو منصف، سید محمود ؛
مجلة:پژوهش های اخلاقی»بهار 1401 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 239 إلی 264 )
الکلمات المفتاحية:بازارهای بین المللیمولفه های برندسازیبرندسازی اسلامی- اخلاقیکسب و کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی.اسلامیبرندسازی اسلامیکسب و کارهای کوچکمؤلفههایصنایع کوچک و متوسطبازاریابی
-
2.
مؤلف : رستمی، محمدرضا ؛ فیض، داود ؛ زارعی، عظیم ؛ رستگار، عباسعلی ؛ ملکی مینباش رزگاه، مرتضی ؛
مجلة:مدیریت اسلامی»تابستان 1397 - شماره 103 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 11 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیبرندسازی اسلامیتقاضای بازارهای اسلامیوسعت کاربرد برند اسلامی
-
3.
كاتب مسؤول : قربانی، صالح ؛ مؤلف : عزیزی، حمید ؛
مجلة:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»تابستان 1397، سال اول - شماره 1 (10 صفحة - من 25 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:برند شهریﺷﺎﺧﺺ ﺑﺮﻧﺪﯾﻨﮓ آﻧﻬﻮﻟﺖﺑﺮﻧﺪ ﺳﺎزی اﺳﻼﻣﯽ
-
4.
مؤلف : موسوی، سید نجم الدین ؛
مجلة:مدیریت اسلامی»بهار 1397 - شماره 102 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 231 إلی 251 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیجامعه مسلمانبرند اسلامیبرندسازی اسلامی
-
5.
مؤلف : رستمی، محمدرضا ؛ فیض، داود ؛ زارعی، عظیم ؛ رستگار، عباسعلی ؛ ملکی مین باش زرگاه، مرتضی ؛
مجلة:راهبرد اجتماعی فرهنگی»بهار 1397 - شماره 26 التصنيف د (Ministry of Science (26 صفحة - من 125 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:اسلامجمهوری اسلامی ایرانبرندبازاریابی اسلامیبرندسازی اسلامی