کلمة المفتاح بازاریابی اسلامی / (23 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : امیرشاهی، میر احمد ؛ نقویان، ناصر ؛ علوی، علی ؛ پرورش محسنی، مرجان ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1390 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (54 صفحة - من 221 إلی 274 )
الکلمات المفتاحية:اسلاممبانی بازاریابیمدل مفهومی بازاریابیبازاریابی اسلامیبازاربازاریابیاطلاعاتدیدگاه اسلامقیمتمعامله
-
2.
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ عیدی، فاطمه ؛
مجلة:رهیافت انقلاب اسلامی»تابستان 1391 - شماره 19 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 97 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اسلامیاخلاق بازاریابیاصول و ارزش های اسلامیاسلامیبازاریابیبازارقرآنعدالتاحسان
-
3.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ الله یاری بوزنجانی، احمد ؛
مؤتمر:کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی»مجموعه مقالات نخستین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی - جلد 3 التصنيف عالمي (28 صفحة - من 169 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اسلامی آمیخته بازاریابی محصول قیمت ترفیع توزیع
-
4.
مؤلف : عیدی، فاطمه ؛ حسینی، میرزا حسن ؛
مجلة:راهبرد توسعه»تابستان 1392 - شماره 34 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 115 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:ارزش های اسلامیبازاریابی اسلامیاخلاق بازاریابی
-
5.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ یاری بوزنجانی، احمد الله ؛
مؤتمر:کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی»مجموعه مقالات نخستين کنگره بينالمللي علوم انساني اسلامي - جلد 3 (28 صفحة - من 169 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:توزیعقیمتآمیخته بازاریابیترفیعمحصولبازاریابی اسلامیاسلامیبازارمحصولاتپیامتبلیغقرآناقتصادیروایات
-
6.
مؤلف : عیدی، فاطمه ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1394 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 25 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اسلامیمبانی و ارزشهای اسلامیالگوی بازاریابی اسلامیبازارمضامینمبانیقیمتحققرآن
-
7.
مؤلف : حسن زاده، مهرداد ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1395 - شماره 7 (16 صفحة - من 21 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:اقتصاد مقاومتیبازاریابی اسلامیصادرات فرش دستباف
-
8.
مؤلف : اصلانی افراشته، امیر ؛
مؤتمر:کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس الگوی ایرانی پیشرفت التصنيف ملی (21 صفحة - من 2461 إلی 2481 )
الکلمات المفتاحية:الگوی پیشرفت ایرانی اسلامی اخلاق اسلامی بازاریابی اسلامی
-
9.
مؤلف : داوودی، زهره ؛ شیرخدایی، میثم ؛ نورائی، محسن ؛
مجلة:پژوهش های اجتماعی اسلامی»پاییز 1396 - شماره 114 التصنيف العلمية - النشرية (حوزه علمیه/ISC (26 صفحة - من 117 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات تجاریسبک زندگی اسلامیبازاریابی اسلامیتبلیغات از منظراسلام
-
10.
مؤلف : رستمی، محمدرضا ؛ فیض، داود ؛ زارعی، عظیم ؛ رستگار، عباسعلی ؛ ملکی مین باش زرگاه، مرتضی ؛
مجلة:راهبرد اجتماعی فرهنگی»بهار 1397 - شماره 26 التصنيف د (Ministry of Science (26 صفحة - من 125 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:اسلامجمهوری اسلامی ایرانبرندبازاریابی اسلامیبرندسازی اسلامی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ب (3 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- ملی (2 مقالة)
- د (1 مقالة)