عبدالوند، محمد علی/ 49 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 38 |
میان رشته ای 4 |
اقتصاد 3 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 2 |
اخلاق 1 |
علوم اجتماعی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 49 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 12 |
الف 4 |
ج 1 |
العلمية - البحثية 1 |
-
41.
مؤلف : عبدالوند، محمد علی ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ منافی، هانیه ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»تابستان 1389 - شماره 85 (18 صفحة - من 79 إلی 96 )
-
42.
مؤلف : عبدالوند، محمد علی ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ نجفی پیراسته، مریم ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»بهار 1389 - شماره 84 (18 صفحة - من 105 إلی 122 )
- 43.
-
44.
مؤلف : عبدالوند، محمد علی ؛ ضیغمی، محمد علی ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»پاییز 1388 - شماره 82 (18 صفحة - من 67 إلی 84 )
-
45.
ارزیابی عوامل موثر بر رضایت خریدار در زنجیره تامین (مطالعه موردی: کارخانجات مواد غذایی استان اصفهان)
مؤلف : عبدالوند، محمد علی ؛ شماعی، آناهیتا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز و زمستان 1388، سال چهارم - شماره 7 (30 صفحة - من 69 إلی 98 )
- 46.
-
47.
مؤلف : عبدالوند، محمد علی ؛ عبدلی، کیوان ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز و زمستان 1387، سال سوم - شماره 5 (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
- 48.
-
49.
مؤلف : عبدالوند، محمد علی ؛ محمدنیا، علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاييز و زمستان 1386، سال دوم - پیش شماره 3 (26 صفحة - من 1 إلی 26 )