مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة پژوهشگر 1 |
مجلة توسعه مدیریت 1 |
مجلة مطالعات مدیریت صنعتی 1 |
مجلة مدیریت فرهنگ سازمانی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 5 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 5 |
-
1.
مؤلف : عبدالوند، محمد علی ؛ محمدنیا، علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاييز و زمستان 1386، سال دوم - پیش شماره 3 (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
-
2.
مؤلف : محمدنیا، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»بهار 1386 - شماره 15 ISC (36 صفحة - من 51 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:سنجش رضایت مشتریدسترسی آسانرسیدگی به شکایاتمنطق فازیکالا و خدماتمشتریرضایت مشتریرضایتمشتریانفازیرضایت مشتریان
-
3.
مؤلف : موسی خانی، مرتضی ؛ محمدنیا، علی ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز و زمستان 1385، دوره چهارم - شماره 3 و 4 ISC (41 صفحة - من 163 إلی 203 )
الکلمات المفتاحية:رهبری تحولگرارهبری خدمتگزارتئوریهای رهبریرهبری مدیریت
-
4.
مؤلف : محمدنیا، علی ؛ زند حسامی، حسام ؛
مجلة:پژوهشگر»زمستان 1384 - شماره 5 (14 صفحة - من 58 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیمدیریت ارتباط با مشتریزنجیره تامینمشتریمشتریانمدیریت ارتباط با مشتریاناطلاعاتسازمانارتباطاتبازار
-
5.
مؤلف : فقهی، ناصر ؛ پناهی، سعید ؛ محمدنیا، علی ؛
مجلة:توسعه مدیریت»شهریور و مهر 1384 - شماره 66 (7 صفحة - من 48 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:شش سیگماتفکر نابمشتریسازمانتولیداتلافبهبودارزشمرحلهفرآیند تولید