کلمة المفتاح دسترسی آسان / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : باردل، محمد ؛
مؤتمر:همایش ملی علوم انسانی با رویکرد نوین»اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد نوین (12 صفحة - من 1377 إلی 1388 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت آموزشآموزش زبان انگلیسیدسترسی آسانمنابع آموزشی بازOER
-
2.
مؤلف : خوش سلیقه، مسعود ؛ كاتب مسؤول : شفیعی، شیلان ؛
مجلة:مطالعات زبان و ترجمه»تابستان 1400 - شماره 45 ، الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 1 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:نابینادسترسی آسانترجمۀ دیداریشنیداریتوصیف شفاهیمخاطب کممخاطب کم/نابینا
-
3.
كاتب مسؤول : احدی، رضا ؛ مؤلف : محمدی، شهرام ؛ طغرانگار، حسن ؛
مجلة:پژوهشهای حقوقی»بهار 1400 - شماره 45 ، ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 151 إلی 181 )
الکلمات المفتاحية:آنومیدسترسی آسانمواد مخدر صنعتیبیکاریمحل سکونت و مهاجرت
-
4.
مؤلف : شکوهمند، فرزانه ؛ كاتب مسؤول : خوشسلیقه، مسعود ؛
مجلة:جستارهای زبانی»فروردین و اردیبهشت 1399 - شماره 55 ، عالمي (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 53 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:مهارت خواندندسترسی آسانویژگیهای متنیمحلیسازیزیرنویس درون زبانی نا/کمشنوایان
-
5.
مؤلف : حبیبی، بهنام ؛
مجلة:مطالعات حقوقی»بهار 1397، دوره دهم - شماره 1 ، الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 61 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:دسترسی رایگاندسترسی آساناصل دسترسی به دادگستریاصل دسترسی به عدالتدسترسی سریع
-
6.
مؤلف : موسوی مهر، سیدعلی ؛ جوادیان، رضا ؛ فولادی، فرزین ؛ فراست، هادی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ترافیک»زمستان 1395 - شماره 43 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 57 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:دسترسی آسانترافیک شهریحمل ونقل عمومیراحتی سفروقت شناسیسیستم حملونقل عمومیترافیکشهر خرمآباد
-
7.
مؤلف : بیژنی، علی ؛ كاتب مسؤول : حبیبی، مهناز ؛
مجلة:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»زمستان 1395،سال هفتم - شماره 1 (جلد اول) ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 177 إلی 189 )
الکلمات المفتاحية:نواحی روستاییدسترسی آساناسلام شهرنزدیکی به تهرانجابه جایی جمعیت
-
8.
مؤلف : محمدنیا، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»بهار 1386 - شماره 15 ISC (36 صفحة - من 51 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:سنجش رضایت مشتریدسترسی آسانرسیدگی به شکایاتمنطق فازیکالا و خدماتمشتریرضایت مشتریرضایتمشتریانفازیرضایت مشتریان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- الف (2 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)