کلمة المفتاح کالا و خدمات / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : میرزائی کیا، سجاد ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (11 صفحة - من 1605 إلی 1615 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کار الکترونیکخرید اینترنتیکالا و خدماتتجارت الکترونیکاطلاعاتپرسشنامهمشتریخرید الکترونیکیسن
-
2.
مؤلف : مشکین، سارا ؛ کردعلیوند، روح الدین ؛ كاتب مسؤول : امیدی، جلیل ؛
مجلة:مطالعات حقوق کیفری و جرم شناسی»پاییز و زمستان 1400- شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 523 إلی 541 )
الکلمات المفتاحية:مصرفکنندهکالا و خدماتکشف جرمجرائم شرکتی
-
3.
مؤلف : نجفی، محمدعارف ؛
مجلة:معارف اسلامی و اقتصاد»پاییز و زمستان 1400 - شماره 14 (29 صفحة - من 107 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:روایاتاقتصاد اسلامیاسلامفقهدولتمصلحتقیمتگذاریکالا و خدمات
-
4.
مؤلف : نجفی، محمدعارف ؛
مجلة:معارف اسلامی و اقتصاد»بهار و تابستان 1400 - شماره 13 (21 صفحة - من 109 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:اسلامفقهدولتمشروعیتقیمتگذاریکالا و خدمات
-
5.
مؤلف : غنی لو، رضا ؛ میر، صمد ؛ میر، امید ؛
مجلة:علوم خبری»بهار 1398 - شماره 29 (33 صفحة - من 104 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیتبلیغات بازرگانیکالا و خدماتشیوه ها و تکنیک هاتبلیغ کنندگان
-
6.
مؤلف : محمدنیا، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»بهار 1386 - شماره 15 ISC (36 صفحة - من 51 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:سنجش رضایت مشتریدسترسی آسانرسیدگی به شکایاتمنطق فازیکالا و خدماتمشتریرضایت مشتریرضایتمشتریانفازیرضایت مشتریان