مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
مجلة علوم مدیریت ایران 1 |
مجلة مدیریت توسعه و تحول 1 |
مجلة مدیریت برند 1 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة پژوهش های مدیریت در ایران 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 6 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 6 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 3 |
-
1.
مؤلف : حیدری، محسن ؛ حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ كاتب مسؤول : بدیع زاده، علی ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»پاییز 1400 - شماره 46 التصنيف A (Azad University (16 صفحة - من 117 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:استانهای مرزیمدل آیزنبرگکارآفرینیاکوسیستمکارآفرینیسیاستگذاری کارآفرینی
-
2.
مؤلف : خسروزاده، شیرین ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1400، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 33 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:مالارزش ادراک شدهمرکز خریدگشت زن ها
-
3.
مؤلف : شفیعی، رضا ؛ قربانی زاده، وجه اله ؛ غفاری، فرهاد ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 3 ISC (39 صفحة - من 75 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:تعاملات اجتماعیهمسانیجوّ اجتماعیتراکم مشتریان (خلوتی و شلوغی)فروش فروشگاهیتجربه مشتری
-
4.
مؤلف : بیگدلی، امیر ؛ حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمد علی ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»بهار 1400 - شماره 61 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 85 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریمدل معادلات ساختاریهویت اجتماعی برندمسئولیت اجتماعی سازمانیبرندسازی سازمانیبانکبرنـدمدلمشتریپژوهشبرندسازی
-
5.
مؤلف : اشرفی، نیلوفر ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1396، سال دوازدهم - شماره 37 التصنيف C (Azad University (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتارزش ادراک شدهشخصیسازیتبلیغات شفاهی مثبتخطای روانی قرارداد
-
6.
مؤلف : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ منصوریان، یزدان ؛ مهیمنی، مرجان ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1396 - شماره 12 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (39 صفحة - من 157 إلی 195 )
الکلمات المفتاحية:تجربه زیستهروش پدیدارشناسیهزینههای مصرفکنندهسردرگمی مصرفکنندهدانش ترغیب مصرفکنندهمصرفهــابــهمصرف کننــدگانهـابـه