کلمة المفتاح آمیخته بازاریابی خدمات / (11 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : امیدی، فریدون ؛
مجلة:بازاریابی خدمات عمومی»بهار 1402 - شماره 1 (11 صفحة - من 101 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی خدماتمشتریآمیخته بازاریابی خدماتخدمات کاریابیهای غیر دولتی
-
2.
كاتب مسؤول : بکر، سمیرا ؛ مؤلف : مهرانی، هرمز ؛ قربان حسینی، مسعود ؛ طوطیان اصفهانی، صدیقه ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»بهار 1401- شماره 128 ، A (Azad University (19 صفحة - من 41 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابی خدماتسیستمهای دینامیکیعناصر استراتژیک
-
3.
مؤلف : جدالی بهرام، محمد ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»مهر 1400 - شماره 32 (10 صفحة - من 51 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابی خدماتکیفیت رابطهعملکرد مالی سازمانبانک ملت تبریزآمیخته بازاریابیاطلاعاتکارکنان
-
4.
مؤلف : دهقانی، امیر ؛ حق طلب، حامد ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»پاییز 1399 - شماره 21 (18 صفحة - من 85 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابی خدماترضایت و وفاداری مشترکینخدمات اینترنت پر سرعتشرکت مخابرات
-
5.
مؤلف : رشیدی، حسن ؛ قیاسی، حمید ؛
مجلة:مجله اقتصادی»مرداد و شهریور 1398، سال نوزدهم - شماره 5 و 6 (26 صفحة - من 135 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیصنعت بانکداریعملکردآمیخته بازاریابی خدمات
-
6.
مؤلف : افتخاری علی آبادی، اکبر ؛ همتی روزبهانی، محمد ؛
مجلة:دانش مالی تحلیل اوراق بهادار (مطالعات مالی)»زمستان 1397 - شماره 40 ، A (Azad University/ISC (10 صفحة - من 37 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:معادلات ساختاریمالی رفتاریتورشهای رفتاریآمیخته بازاریابی خدماترفتار سهامدارن
-
7.
كاتب مسؤول : طهماسبی، اصغر ؛ مؤلف : روشنیان، سوران ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1396 - شماره 11 ، الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 1 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:شهر بانهآمیخته بازاریابی خدماترفتار خرید گردشگرانمقصد گردشگری خریدگردشگرانعوامل آمیختۀ بازاریابی
-
8.
مؤلف : بهستانی، سمیه ؛ خانلری، امیر ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 14 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 75 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادسبد سرمایهگذاریمدیریت ارتباط با مشتریآمیخته بازاریابی خدماتمدل ارتباطات جمعی ABX
-
9.
مؤلف : شاه حسینی، محمد علی ؛ اخلاصی، امیر ؛ رحمانی، کمال ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 63 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریآمیخته بازاریابی خدماتارزش ویژه برند خدماترفتار خرید مصرف کنندهادراک مصرف کنندهعکس العمل درونیرفتار خرید مشتریمشتریرفتار خریدمشتریانادراکارزش ویژهبانک
-
10.
مؤلف : وزیر زنجانی، حمید رضا ؛ مؤتمنی، علی رضا ؛ موسوی دلازیانی، حسین ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1389 - شماره 40 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 70 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:خدمات پس از فروشرضايت مشتريكيفيت خدماتآميخته بازاريابي خدماتصنعت خودروهاي سنگينمشتریمشتریانخودروعناصر آمیخته بازاریابیرضایت مشتریانخدماتخودروهای سنگینبازاریابی خدمات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)