-
1.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : طهماسبی آقبلاغی، داریوش ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1400، سال شانزدهم - شماره 50 التصنيف A (Azad University (13 صفحة - من 65 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریتصویر برندتناسب خودپندارهدلبستگی احساسی برند
-
2.
مؤلف : طهماسبی آقبلاغی، داریوش ؛ عابدینی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1397، سال سیزدهم - شماره 39 التصنيف C (Azad University (15 صفحة - من 81 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیفرهنگ سازیبازیهای رایانهایتمایل به خرید