تابستان 1402 - شماره 34 التصنيف الف (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : ناصحی فر، وحید ؛ مؤلف : لاری، مهناز ؛
(33 صفحة - من 13 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:مشتریان صنعتیمقاومت مشتریمدیریت مشتریان مقاومهـامشـتریانمشـتریبـابـهمقاومـت مشـتریانمقاومــت مشــتریانهــا
-
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ جلالی، سیدسجاد ؛
(27 صفحة - من 47 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندپاسخ مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیبرندهای لاکچریبرنـدرســانه هــای اجتمــاعی
-
مؤلف : راستی، فرشته ؛ الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛ پوررضایی، مجتبی ؛ كاتب مسؤول : طباطبایی نسب، سید محمد ؛
(55 صفحة - من 75 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:روش تلفیقیشبکههای اجتماعیمشارکت مصرفکننده با برندبرنــدبرنـدبــابـامصـرفمشارکتمصــرفبـهبــه
-
مؤلف : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛ فیض، داود ؛ آذر، عادل ؛ زارعی، عظیم ؛ كاتب مسؤول : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛
(45 صفحة - من 131 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهآمیختۀ بازاریابیگوناگونی نسل هابرند پوشاکنسلهـاهــابـابـهنسـلنســلبــابــهپوشاک
-
كاتب مسؤول : اسکندرپور، بهروز ؛ مؤلف : رسولی، رضا ؛ موسوی، سید محسن ؛ صائب نیا، سمیه ؛
(32 صفحة - من 177 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمنابع انسانیفرهنگ برندکشت و صنعت مغانبرنـدبرنــدهــاهـابــابـابــربـه
-
مؤلف : موسوی مطلق، سید مهدی ؛ كاتب مسؤول : طاهری گودرزی، حجت ؛
(40 صفحة - من 209 إلی 248 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندپست بانکشهرت سازمانیبازاریابی تعاملیشیفتگی به برند