زمستان 1397 - شماره 16 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : آذر، عادل ؛ مؤلف : ذبیحی جامخانه، محسن ؛ خان احمدلو، رضا ؛
(34 صفحة - من 7 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:ISMبرند ملیبرندسازی ملتبرند ملتصنایع ملی
-
كاتب مسؤول : بابایی زکلیکی، محمدعلی ؛ مؤلف : برادران سرخابی، زهرا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛
(44 صفحة - من 41 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:نظریه دادهبنیادرسانههای اجتماعیمشغولیت مشتری با برندرسانههای سنتینرمافزار مکس کیودا
-
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ ساکی پور، آذین ؛ جلالی، سید مهدی ؛
(22 صفحة - من 85 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:حمایت سازمانیبرند سازیبازآفرینی علامت تجاریمدیریت علامت تجاریتوسعه علامت تجاری
-
كاتب مسؤول : اسماعیلپور، مجید ؛ مؤلف : ایزدی، حمید ؛ افراخته، سلیمه ؛ زاهدی، فاطمه ؛
(34 صفحة - من 107 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:تناسبمحبوبیتآشناییتخصصجذابیتشباهتتاییدکننده مشهورصداقت (اعتماد)تصویر نام تجاری
-
كاتب مسؤول : حاجی پور، بهمن ؛ مؤلف : خورشیدی، غلامحسین ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛
(42 صفحة - من 141 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:ادراکنگرشمحصول تقلبیمحصول اصلیتداوم خرید محصول تقلبی
-
كاتب مسؤول : خراسانی طرقی، حامد ؛ مؤلف : کشاورزی، نیلوفر ؛
(34 صفحة - من 183 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:الگوهای ذهنیقصد خریدروش کیو (Q)برندهای خارجی