تابستان 1397 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : ابراهیمی، سید عباس ؛ مؤلف : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
(20 صفحة - من 5 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:انگیزشهنجارهای ذهنیتجربه برندهمآفرینیمنطق چیرگی خدماتمشتریهـم آفرینـی ارزش مشـتریهـم آفرینـی ارزشبـهمشـتریهـارفتار شهروندی مشتری
-
كاتب مسؤول : احدی، پری ؛ مؤلف : وطن پرست، محیا ؛ صابریان، فاطمه ؛
(28 صفحة - من 25 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازی ساختاری تفسیریتصویر ذهنی برندگروه کانونمحتوای ویدئویی شبکههای اجتماعیشـبکه هـای اجتمـاعیهـابرنـدبـهشــبکه هــای اجتمــاعیادراکبرنــد
-
كاتب مسؤول : تقوی فرد، محمد تقی ؛ مؤلف : مهدی نسب، سمیرا ؛ ناصحی فر، وحید ؛ بامداد صوفی، جهانیار ؛
(35 صفحة - من 83 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:همراه اولبرندسازی شرکتیپیشران کلیدیاپراتور موبایلمدلبرنـدشـرکتهـا
-
مؤلف : مالکی، شکوفه ؛ شاهین، آرش ؛ انصاری، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : امیری عقدایی، سید فتح اله ؛
(30 صفحة - من 119 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:بستهبندیاحساس مصرفکنندهمدلسازی ساختاری- تفسیریهـابـابـهبــااحساساحسـاس
-
كاتب مسؤول : عزیزی، شهریار ؛ مؤلف : قره چه، منیژه ؛ حسینی، سید محمود ؛ ترکمانی، فرزاد ؛
(32 صفحة - من 149 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:برندمدیریت سبد برندسبد برنداستراتژی سبد برندهـابـه