کلمة المفتاح بازاریابی خیرخواهانه / (20 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : علینقیان جوزدانی، نسرین ؛ مؤلف : یزدان، علی ؛
مجلة:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»بهار و تابستان 1403، دوره دوم - شماره 1 (18 صفحة - من 141 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مشتریانبازاریابی خیرخواهانهوفاداری نسبت به برندبرند اصالت اصفهانقصد خرید مشتری
-
2.
مؤلف : احمدی، دکتر اکرم ؛ رنجبر، اسماعیل ؛ مرآتی، حسین ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (22 صفحة - من 627 إلی 648 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبازاریابی اسلامیبازاریابی نوع دوستانهبازاریابی خیر خواهانهحس نوع دوستی
-
3.
مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ جلالیان، سعید ؛ كاتب مسؤول : موجودی، امین ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 115 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی خیرخواهانهکرونابازاریابی بشردوستانهانگیزه های مذهبیانگیزه های بشردوستانهقصد خریدرفتارنگرشمحصولخیرخواهانهپژوهشانسانقصد مشارکت
-
4.
كاتب مسؤول : حاجی بکلو، آیدین ؛ مؤلف : حسینی، سیدعماد ؛ سیار نژاد، جمشید ؛
مجلة:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»بهار 1402 - شماره 20 التصنيف B (Azad University (12 صفحة - من 98 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیشرایط بازارنوع دوستیبازاریابی خیرخواهانه
-
5.
مؤلف : زندی نسب، مصطفی ؛ كاتب مسؤول : كيماسي، مسعود ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1401، دوره بیست و ششم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 145 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل شبکهبازاریابی خیرخواهانهتحلیل کتاب سنجیتحلیلاستنادیسازمانJournalمقاله
-
6.
مؤلف : کریمی، حسین ؛ بخشم، میلاد ؛ یاراحمدی، محسن ؛ كاتب مسؤول : الماسی فرد، محمدرسول ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 177 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:ایرانبازاریابیبازاریابی خیرخواهانهعوامل موفقیتمسئولیت اجتماعی شرکتهامشتریانپژوهش
-
7.
كاتب مسؤول : حسن زاده، وحید ؛ مؤلف : همتی، علیرضا ؛ سیاحیان دهکردی، وحید ؛ شاطری، عارف ؛
مجلة:پژوهش و مطالعات اسلامی»مهر 1400، سال سوم - شماره 27 (17 صفحة - من 56 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺧﯿﺮﺧﻮاﻫﺎﻧﻪﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﭼﺮﯾﮑﯽ
-
8.
كاتب مسؤول : شفیعی، حسین ؛ مؤلف : رضایی، مرتضی ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»پاییز 1400 - شماره 10 (15 صفحة - من 142 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریقصد خریدبازاریابی خیرخواهانهلذت اخلاقیهویت مصرف کننده با شرکتمدیراناثربخشی مدیریت مالیمدرسهبودجهبندیارزیابینظارتتوانمندسازی مدیران
-
9.
كاتب مسؤول : حیدری، مریم ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»پاییز 1400 - شماره 11 (18 صفحة - من 183 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریقصد خریدبازاریابی خیرخواهانهلذت اخلاقیهویت مصرف کننده با شرکتمصرفکنندههویتمشتریجذابیت
-
10.
مؤلف : قائدی، علی ؛ قاسمیان مقدم، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : ایزدی، بهزاد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1400 - شماره 67 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 68 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغلذتانگیختگیبازاریابی خیرخواهانهبازاریابی عصبی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (10 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- B (1 مقالة)