مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت برند 2 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 1 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : عزیزی، شهریار ؛ مؤلف : قره چه، منیژه ؛ حسینی، سید محمود ؛ ترکمانی، فرزاد ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1397 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 149 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:برندمدیریت سبد برندسبد برنداستراتژی سبد برندهـابـه
-
2.
مؤلف : حمیدی زاده، محمدرضا ؛ غدیری، علیرضا ؛ قره چه، منیژه ؛ بازرگان، کاوه ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1395 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 11 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعات و ارتباطاتارزش ویژه برندنظریهپردازی دادهبنیاداقتصادهای نوظهورشرایط ارزش ویژه برند شرکتیبازار شرکتی