کلمة المفتاح هم آفرینی ارزش مشتری / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فخاریان، میثم ؛ بستام، هادی ؛ كاتب مسؤول : حسین زاده، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1402، دوره پانزدهم ، شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (39 صفحة - من 350 إلی 388 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلدارینوآوری خدماتهمآفرینی ارزش مشتری
-
2.
مؤلف : عرب ارمیان، علیرضا ؛ منصوری مؤید، فرشته ؛ كاتب مسؤول : آقایی، محمد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 3 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:صنعت لبنیاتخرید مجددعجین شدن با برندهمآفرینی ارزش مشتریمشتریخرید مجدد مشتریمشتریانارزش مشتریارزشپژوهش
-
3.
مؤلف : عسگری، ناصر ؛ شاکریان، سید مصطفی ؛ معظمی گودرزی، مریم ؛ كاتب مسؤول : حیدری، حامد ؛
مجلة:مطالعات منابع انسانی»زمستان 1398 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 25 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیوفاداری مشتریعملکرد فروشندههمآفرینیارزش مشتریمشتریفروشندهفروش
-
4.
مؤلف : رحمان سرشت، حسین ؛ رحیمیان، مهرنوش ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 199 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداری ایرانتحلیل محتوای کیفیهمآفرینی ارزش سازمانیهمآفرینی ارزش راهبردیهمآفرینی ارزش مشتری
-
5.
كاتب مسؤول : ابراهیمی، سید عباس ؛ مؤلف : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1397 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 5 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:انگیزشهنجارهای ذهنیهمآفرینیمنطق چیرگی خدماتتجربه برندمشتریهـم آفرینـی ارزش مشـتریهـم آفرینـی ارزشبـهمشـتریهـارفتار شهروندی مشتری
-
6.
مؤلف : رحمان سرشت، حسین ؛ خاشعی ورنامخواستی، وحید ؛ ابراهیمی، مهدی ؛ رحیمیان، مهرنوش ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1397 - شماره 40 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 30 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:روش تحقیق آمیختهحداقل مربعات جزئیهم آفرینی ارزش راهبردیهمآفرینی ارزش سازمانیهم آفرینی ارزش مشتریمشتریمدلارزشبانکمشتریانمهارتتوسعهارزش مشتریارزش راهبردی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (4 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)